Population
Πληθυσμός. Verma & Mallick 2004:310. Τσοπάνογλου 20102:27.
Το σύνολο των αντικειμένων (έμψυχων ή άψυχων) μιας αξιολογικής ή άλλης έρευνας που έχουν κάποια κοινά χαρακτηριστικά, από τα οποία θα προκύψουν οι πληροφορίες που ενδιαφέρουν τον ερευνητή. Όταν ο πληθυσμός είναι πολύ μεγάλος και είναι δύσκολο ή αδύνατο να προσεγγιστούν όλα τα αντικείμενα ή οι πληθυσμιακές μονάδες, όπως συχνά αναφέρονται, επιλέγεται με κάποια μέθοδο ένα μέρος αυτών, που ονομάζεται δείγμα.
Βιβλιογραφία
Τσοπάνογλου Α. (20102). Μεθοδολογία της επιστημονικής έρευνας και εφαρμογές της στην αξιολόγηση της γλωσσικής κατάρτιση. Θεσσαλονίκη: Εκδ. Ζήτη.
Cohen L., Manion L., Morrison K. (2007). Research Methods in Education. London: Routledge.
Russell B. (2006). Research Methods in Anthropology. Lanham: Alta Mira Press.
- Verma G., Mallick K. (2004). Εκπαιδευτική έρευνα. Αθήνα: Γιώργος Δαρδανός - Τυπωθήτω.