Φωτογραφία, ζωγραφική
Επίπεδο: Α1 | Δεξιότητα: Κατανόηση Προφορικού Λόγου | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πηγή: | Δημήτρης Τζιμώκας (ερευνητής) – μη αυθεντικό κείμενο. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Επικοινωνιακή γλωσσική δραστηριότητα: | Κατανόηση Προφορικού Λόγου |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τι πρέπει να ξέρει και τι μπορεί να κάνει ο εξεταζόμενος: | Εντοπισμός και συνδυασμός συγκεκριμένων πληροφοριών |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τύπος εξεταστικού ερωτήματος: | Σύγκριση (συμπλήρωση πίνακα) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: | φωτογραφία, ζωγραφική, κολύμβηση, μαθήματα | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Κείμενο
Φωτογραφία, ζωγραφική
[ήχοι δρόμου]
Σταύρος: Γεια σου Γρηγόρη! Γερός, δυνατός;
Γρηγόρης: Μια χαρά, Σταύρο μου! Τι μεγάλη τσάντα είναι αυτή;
Σταύρος: Α, εε, γυρίζω από το μάθημα φωτογραφίας. Μέσα εδώ έχω τη φωτογραφική μου μηχανή.
Γρηγόρης: Τι μου λες! Μπράβο! Κι εγώ άρχισα μαθήματα.
Σταύρος: Τι;
Γρηγόρης: Ζωγραφικής! Εκεί να δεις τσάντες που πήρα, αλλά και πινέλα και χρώματα!
Σταύρος: Σε βλέπω ενθουσιασμένο. Ο δάσκαλός σας είναι καλός;
Γρηγόρης: Είναι τέλειος! Μας λέει και πολλά ανέκδοτα και περνάμε καλά. Α, δε μου λες, την κολύμβηση τη συνεχίζεις;
Σταύρος: Βεβαίως!
Γρηγόρης: Τι πρέπει να αγοράσω, γιατί θέλω να αρχίσω κι εγώ.
Σταύρος: Ε, πάρε ένα μαγιό, σκουφάκι, γυαλιά για το νερό και φυσικά μία τσάντα για να βάζεις όλα αυτά τα πράγματα μέσα.