Ζωγραφίζουμε τις εποχές του χρόνου
Επίπεδο: Α1 (8-12) | Δεξιότητα: Κατανόηση Προφορικού Λόγου | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πηγή: | Κατασκευασμένος διάλογος | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Επικοινωνιακή γλωσσική δραστηριότητα: | Κατανοεί βασικές πληροφορίες μας συζήτησης |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τι πρέπει να ξέρει και τι μπορεί να κάνει ο εξεταζόμενος: | Ο υποψήφιος σ’ αυτό το επίπεδο πρέπει να είναι σε θέση να επικοινωνεί προφορικά, κυρίως σε διαπροσωπικές επαφές. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τύπος εξεταστικού ερωτήματος: | ΚΠΛ, Ερώτημα 4: σημειώσεις/Σωστό-Επιλογή εικόνων/ Σύγκριση-Συμπλήρωση πίνακα | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: | Α1 για παιδιά, εποχές, χειμώνας, άνοιξη, καλοκαίρι, φθινόπωρο | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Κείμενο
Ζωγραφίζουμε τις εποχές του χρόνου
• Παιδιά! Σήμερα θα ζωγραφίσουμε τις τέσσερις εποχές του χρόνου. Ποιος θα μου πει ποιες είναι αυτές; Ναι, Γιωργάκη…
• Ο χειμώνας, η άνοιξη, το καλοκαίρι και το φθινόπωρο, κυρία.
• Μπράβο, Γιωργάκη. Πείτε μου τώρα, τι ζωγραφιά θα φτιάξετε για κάθε εποχή; Ναι, Αντώνη…
• Εγώ θα ζωγραφίσω έναν χιονάνθρωπο για τον χειμώνα.
• Μπράβο! Και για την άνοιξη; … Ναι, Κυριάκο…
• Έναν κήπο με πολλά λουλούδια, κυρία. Θα βάλω και το σπίτι μου μέσα.
• Τι ωραία! Τώρα, ποιος θα μας πει για το καλοκαίρι;
• Εγώ!
• Ναι, Αννούλα!
• Μια παραλία με πολλά παιχνίδια.
• Μπράβο! Και για το φθινόπωρο; Πες μας Έλλη…
• Για το φθινόπωρο εγώ θα φτιάξω δέντρα με κίτρινα φύλλα. Από κάτω θα παίζουν παιδάκια.
• Έχετε πολύ ωραίες ιδέες, παιδιά!