Εντυπώσεις από μια σχολική θεατρική παράσταση
Επίπεδο: Α1 (8-12) | Δεξιότητα: Κατανόηση Γραπτού Λόγου | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πηγή: | Κατασκευασμένο κείμενο | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Επικοινωνιακή γλωσσική δραστηριότητα: | Οι εξεταζόμενοι διαβάζουν ένα κείμενο που έχει γράψει ένας μαθητής και κατανοούν το περιεχόμενό του. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τι πρέπει να ξέρει και τι μπορεί να κάνει ο εξεταζόμενος: | Οι εξεταζόμενοι πρέπει να είναι σε θέση να κατανοούν πολύ απλές προτάσεις σχετικές με την καθημερινή ζωή. Οι προτάσεις αυτές περιέχουν ρήματα στον ενεστώτα και περιγράφουν δραστηριότητες που επαναλαμβάνονται. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τύπος εξεταστικού ερωτήματος: | ΚΓΛ Ερώτημα 3: Πολλαπλή επιλογή | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: | Α1 για παιδιά, θέατρο, «Τρελαντώνης», αδέλφια, σχολείο, διακοπές, αταξίες | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Κείμενο
Εντυπώσεις από μια σχολική θεατρική παράσταση
Άρη, γεια σου!
Χθες πήγα με το σχολείο μου στο θέατρο. Είδαμε το έργο «Ο Τρελαντώνης». Πέρασα πολύ ωραία! Ήταν η ιστορία ενός μικρού αγοριού, του Αντώνη. Τα τέσσερα αδέρφια του κι αυτός πέρασαν τις διακοπές του καλοκαιριού στο σπίτι των θείων τους. Εκεί ο μικρός Αντώνης έκανε πολλές αταξίες. Η θεία του, όμως, ήταν πολύ αυστηρή και ήθελε να τον τιμωρήσει. Μου άρεσε τόσο πολύ το έργο αυτό! Θα διαβάσω και το βιβλίο. Πρέπει να πας και να το δεις κι εσύ! Στο σχολείο η δασκάλα μάς είπε να κάνουμε μια ζωγραφιά του Τρελαντώνη.
Κώστας