Ταξίδι με το τρένο
Επίπεδο: Α1 | Δεξιότητα: Κατανόηση Γραπτού Λόγου | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πηγή: | Κατασκευασμένο κείμενο | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Επικοινωνιακή γλωσσική δραστηριότητα: | Κατανόηση Γραπτού Λόγου |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τι πρέπει να ξέρει και τι μπορεί να κάνει ο εξεταζόμενος: | Οι υποψήφιοι πρέπει να είναι σε θέση να διαβάζουν και να κατανοούν ένα απλό μήνυμα. Πρέπει να γνωρίζουν τον ενεστώτα, τον αόριστο και το μέλλοντα. Επίσης, πρέπει να κατανοούν βασικό λεξιλόγιο και εκφράσεις που αφορούν ταξίδια. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τύπος εξεταστικού ερωτήματος: | ΚΓΛ Ερώτημα 2: Σύνδεση/Αντιστοίχιση προτάσεων/Σωστό/Λάθος | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: | Α1 εφήβων-ενηλίκων, ταξίδι, τρένο, θέσεις | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Κείμενο
Ταξίδι με το τρένο
Γεια σου Κατερίνα.
Χθες ταξίδεψα για πρώτη φορά με το τρένο. Τι ωραία που ήταν! Πήγα με τη μητέρα μου σε μια θεία μου στη Λάρισα. Το ταξίδι από τη Θεσσαλονίκη ήταν μόνο μιάμιση ώρα. Δεν είχε πολύ κόσμο. Περάσαμε από πολύ όμορφα μέρη που ήταν μέσα στο πράσινο. Από το παράθυρο είδα και τη θάλασσα. Οι θέσεις ήταν πολύ άνετες και στο τρένο υπήρχε και καφετέρια. Εκεί γνώρισα μια άλλη κοπέλα από τη Θεσσαλονίκη. Μου έδωσε το τηλέφωνό της, για να συναντηθούμε. Θα τη γνωρίσεις κι εσύ.
Πολλά φιλιά,
Αλίκη