Κανόνες σχολικής βιβλιοθήκης
Επίπεδο: Α1 (8-12) | Δεξιότητα: Κατανόηση Γραπτού Λόγου | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πηγή: | Διασκευασμένο πρωτότυπο υλικό. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Επικοινωνιακή γλωσσική δραστηριότητα: | Κατανόηση Γραπτού Λόγου |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τι πρέπει να ξέρει και τι μπορεί να κάνει ο εξεταζόμενος: | Ο εξεταζόμενος μπορεί να κατανοεί γνωστά ονόματα, λέξεις και πολύ απλές προτάσεις, π.χ. σε ανακοινώσεις και αφίσες ή σε καταλόγους. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τύπος εξεταστικού ερωτήματος: | Πολλαπλή επιλογή με 3 επιλογές ή αντιστοίχιση προτάσεων. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: | Βιβλίο, σχολείο, ελεύθερος χρόνος | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Κείμενο
Κανόνες σχολικής βιβλιοθήκης
Θεσσαλονίκη, 30-9-2013
Αγαπητά παιδιά,
• Φέτος θα παίρνετε βιβλία από τη βιβλιοθήκη του σχολείου μας κάθε Παρασκευή.
• Κάθε παιδί θα παίρνει ένα βιβλίο. Η δασκάλα θα γράφει το όνομα του βιβλίου, το όνομα του παιδιού και την ημερομηνία που πήρε το βιβλίο.
• Το βιβλίο θα το κρατάτε στο σπίτι για μία εβδομάδα.
• Μετά θα το επιστρέφετε .
• Διαβάστε το βιβλίο με παρέα ή με τους γονείς σας.
• Χαρείτε τις εικόνες του.
• Ελάτε κοντά στην ελληνική γλώσσα.
• Οι δάσκαλοί σας θα είναι κοντά σας όλη τη χρονιά και θα σας βοηθήσουν.
Η διευθύντρια του σχολείου
Μαρία Παπαγιάννη