Πίπης ο Παπαγάλος
Επίπεδο: Α1 (8-12) | Δεξιότητα: Κατανόηση Γραπτού Λόγου | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πηγή: | Άννα Κοκκινίδου | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Επικοινωνιακή γλωσσική δραστηριότητα: | Aναγνώριση στοιχειωδών εκφράσεων και δομών, εξάσκηση στον αόριστο, εξοικείωση με βασικό λεξιλόγιο. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τι πρέπει να ξέρει και τι μπορεί να κάνει ο εξεταζόμενος: | Πρέπει να ξέρει βασικά στοιχεία για την ΟΦ και τη ΡΦ, πώς να διαβάζει πολύ απλές προτάσεις και να αναγνωρίζει τον αόριστο και να κατανοεί μια απλή ιστορία. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τύπος εξεταστικού ερωτήματος: | 2. Σύνδεση/Αντιστοίχιση προτάσεων: 6 σωστές απαντήσεις + 1 παράδειγμα και 2 παραπλανητές (6 μονάδες). Κείμενο: 90 λέξεις | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: | Παπαγάλος, κατοικίδια, ζώα, πάρκο, κοριτσάκι, σχολείο, μαθήματα. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Κείμενο
Πίπης ο Παπαγάλος
Πηγαίνω κάθε μέρα στο σχολείο με τα πόδια! Είναι πολύ κοντά στο σπίτι μου. Περνώ μέσα από το μεγάλο πάρκο. Μια μέρα, πήγα πιο αργά στο σχολείο. Είχαμε την πρώτη ώρα μαθηματικά και ήμουν αδιάβαστη!
Ξαφνικά άκουσα μια φωνή να μου λέει: «Καλημέρα κοριτσάκι!». Γύρισα να δω ποιος μου μίλησε!
Δεν ήταν κανείς. Το πάρκο ήταν άδειο!
«Πώς σε λένε;» ρώτησε ξανά η φωνή. «Δεν πήγες ακόμα στο σχολείο» Άρχισα να φοβάμαι.
Κοίταξα ψηλά σε ένα δέντρο και είδα ένα μεγάλο παπαγάλο:
«Γεια σου, κοριτσάκι, με λένε Πίπη, εσένα πώς σε λένε;»