Μικρή βοήθεια στο σπίτι
Επίπεδο: Α1 (8-12) | Δεξιότητα: Κατανόηση Προφορικού Λόγου | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πηγή (διασκευή): | Διασκευή από το βιβλίο «ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ», Μετάφραση: Χριστίνα Ελιασά (Δημιουργός: Emilie Beaumont), ΕΚΔΟΣΕΙΣ: MODERN TIMES, 2007 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Επικοινωνιακή γλωσσική δραστηριότητα: | Κατανόηση Γραπτού Λόγου |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τι πρέπει να ξέρει και τι μπορεί να κάνει ο εξεταζόμενος: | Στην κατανόηση προφορικού λόγου γενικά γενικά ο υποψήφιος πρέπει να είναι σε θέση να παρακολουθεί αργό προφορικό λόγο, με μεγάλες παύσεις, να καταλαβαίνει οδηγίες, να απαντάει σε απλές ερωτήσεις. Η κατανόηση εξαρτάται από τις συνθήκες επικοινωνίας οι οποίες απαιτούν αργή, προσεκτική εκφορά πρότυπων γλωσσικών μορφών από τον ομιλητή. Επίσης, ο υποψήφιος πρέπει να είναι σε θέση να διακρίνει ακουστικά λέξεις, εκφράσεις και προτάσεις που αφορούν τον ίδιο, την οικογένεια και το άμεσο περιβάλλον του, τα ενδιαφέροντά του. Ο υποψήφιος στο επίπεδο αυτό πρέπει να μπορεί να αναγνωρίζει βασικές πληροφορίες στην ακρόαση ενός παραμυθιού ή μιας απλής ιστορίας, να μπορεί να κατανοεί οδηγίες και να ακολουθεί σύντομες, απλές κατευθύνσεις.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τύπος εξεταστικού ερωτήματος: | Σημειώσεις, Σύγκριση (συμπλήρωση πίνακα), Πολλαπλή επιλογή με 3 επιλογές | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: | Σπίτι, καθαριότητα, βοήθεια, συμπεριφορά | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Κείμενο
Μικρή βοήθεια στο σπίτι
Και εμείς οι μικροί μπορούμε να βοηθάμε τον μπαμπά και τη μαμά. Έτσι θα έχουν πιο λίγες δουλειές να κάνουν στο σπίτι.
Βάζουμε τα βρόμικα ρούχα στο καλάθι με τα άπλυτα.
Στο τέλος της μέρας μαζεύουμε όλα τα παιχνίδια μας.
Όταν τρώμε, βάζουμε μια πετσέτα στο λαιμό μας για να μη λερωθούμε.
Αφήνουμε τα παπούτσια μας στην είσοδο, για να μη λερώσουμε το σπίτι.
Δεν χοροπηδάμε στον καναπέ, γιατί μπορεί να σπάσει.
Όταν τελειώνουμε το φαγητό, βάζουμε το πιάτο μας στον νεροχύτη.