Καλοκαίρι στην Κεφαλονιά
Επίπεδο: Α2 | Δεξιότητα: Κατανόηση Γραπτού Λόγου | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πηγή: | Κατερίνα Πρανέντση | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Επικοινωνιακή γλωσσική δραστηριότητα: | Κατανόηση Γραπτού Λόγου |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τι πρέπει να ξέρει και τι μπορεί να κάνει ο εξεταζόμενος: | Ο υποψήφιος πρέπει να έχει την ικανότητα να διαβάζει μικρά απλά κείμενα σε γνώριμα θέματα. Ακόμη πρέπει να μπορεί να συμπεραίνει το πιθανό νόημα των άγνωστων λέξεων που θα έχει, βασισμένος στην κεντρική ιδέα του κειμένου πάνω σε καθημερινά, συγκεκριμένα και οικεία θέματα. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τύπος εξεταστικού ερωτήματος: | Σωστό-Λάθος | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: | θάλασσα, ψαρεύω, καλοκαίρι | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Κείμενο
Καλοκαίρι στην Κεφαλονιά
Κάθε καλοκαίρι πηγαίνω στην Κεφαλονιά, στο σπίτι του παππού και της γιαγιάς μου. Συναντώ ξανά τους φίλους μου και παίζουμε τρελά παιχνίδια.
Παιχνίδια με τη θάλασσα, με τους αφρούς και το βυθό της. Ανοίγουμε τα χέρια μας και σχίζουμε τα νερά. Κάθε μέρα βάζουμε στοίχημα ποιος θα φτάσει πρώτος στην κίτρινη σημαδούρα. Κάνουμε βουτιές και πιάνουμε βότσαλα και κοχύλια.
Φέτος ο παππούς μού έμαθε να ψαρεύω με καλάμι. Τελικά το ψάρεμα δεν είναι τόσο εύκολο όσο νομίζετε. Πρέπει να φορέσεις το ψάθινο καπέλο σου, να βάλεις δολώματα στην πετονιά και να περιμένεις με τις ώρες. Και μπορεί να μη πιάσεις και κανένα ψάρι.
Το καλοκαίρι έμαθα ακόμη να ξεχωρίζω τα ψάρια και να νιώθω τον άνεμο. Πως σηκώνει τα κύματα, πως κάνει τα φύλλα στα δέντρα να τρέμουν και πώς ταξιδεύουν παρέα με τα πουλιά.