Ταξίδια
Επίπεδο: Α1 (8-12) | Δεξιότητα: Κατανόηση Γραπτού Λόγου | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πηγή: | Κατερίνα Πρανέντση | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Επικοινωνιακή γλωσσική δραστηριότητα: | Κατανόηση Γραπτού Λόγου |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τι πρέπει να ξέρει και τι μπορεί να κάνει ο εξεταζόμενος: | Ο υποψήφιος πρέπει να είναι σε θέση να κατανοεί την ουσία σε απλά κείμενα με αφηγηματικό χαρακτήρα. Επιπλέον αναμένεται να διαθέτει την ικανότητα να κατανοεί και τις σχετικές λεπτομέρειες κειμένων γραμμένων σε πολύ απλή και σαφή γλώσσα. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τύπος εξεταστικού ερωτήματος: | Συμπλήρωση κενών σε κείμενο | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: | Ταξίδι, τουρίστες, φωτογραφίες | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Κείμενο
Ταξίδια
Τα ταξίδια μου αρέσουν πολύ. Θέλω να ταξιδέψω σ’ όλον τον κόσμο. Πρώτα θέλω να επισκεφτώ τη Ρώμη. Αυτή η πόλη έχει τόσα πράγματα που θέλω να δω. Το Κολοσσαίο είναι το πιο γνωστό μνημείο. Το έχτισαν πριν χιλιάδες χρόνια. Πάρα πολλοί τουρίστες πηγαίνουν κάθε μέρα. Ξέρω από τώρα ότι θα περιμένω αρκετή ώρα για να μπω μέσα. Σίγουρα θα δω και τη Βασιλική του Αγίου Πέτρου. Είναι μία καταπληκτική εκκλησία που έχει πολλά έργα τέχνης. Η Ρώμη, όμως, έχει και πάρα πολλές ωραίες πλατείες. Θέλω να πάω λοιπόν στην Πιάτσα Ναβόνε. Θα βγάλω πολλές φωτογραφίες εκεί. Όταν επιστρέψω στο σπίτι, θα τις δείξω στους φίλους μου!