Τα γενέθλια του Μάρκου
Επίπεδο: Α1 | Δεξιότητα: Κατανόηση Προφορικού Λόγου | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πηγή: | Πρανέντση Κατερίνα | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Επικοινωνιακή γλωσσική δραστηριότητα: | Κατανόηση Προφορικού Λόγου |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τι πρέπει να ξέρει και τι μπορεί να κάνει ο εξεταζόμενος: | Ο υποψήφιος πρέπει να είναι σε θέση να διακρίνει ακουστικά λέξεις, εκφράσεις και προτάσεις που αφορούν τον ίδιο, την οικογένεια του και το άμεσο περιβάλλον του. Επίσης πρέπει να έχει την ικανότητα να κατανοεί καθημερινές εκφράσεις που του είναι οικείες και που στόχο έχουν την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων αναγκών |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τύπος εξεταστικού ερωτήματος: | Πολλαπλή επιλογή | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: | γενέθλια, παιχνίδια, καλώ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Κείμενο
Τα γενέθλια του Μάρκου
Ο Μάρκος έχει γενέθλια την Τρίτη. Θα κάνει ένα μεγάλο πάρτι. Κάλεσε τους φίλους του και τα ξαδέρφια του. Το πάρτι θα γίνει στην αυλή. Ο πατέρας καθάρισε την αυλή από τα φύλλα. Φούσκωσε πολλά μπαλόνια και τα κρέμασε στα δέντρα. Η αδερφή του θα στρώσει το τραπέζι. Θα βάλει το πορτοκαλί τραπεζομάντηλο, ποτήρια, πιάτα, χαρτοπετσέτες και κουταλάκια. Το καλύτερο όμως από όλα θα είναι η τούρτα.
Η μητέρα είπε ότι θα φτιάξει μία τεράστια τούρτα. Θα τη στολίσει με τέσσερις κλόουν και πολλά πολλά κερασάκια. Θα βάλει σίγουρα και τα εννέα κεράκια.