Μια μέρα στο σχολείο
Επίπεδο: Α1 (8-12) | Δεξιότητα: Κατανόηση Προφορικού Λόγου | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πηγή: | Παναγιωτίδου Βικτωρία | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τι πρέπει να ξέρει και τι μπορεί να κάνει ο εξεταζόμενος: | να κατανοεί τις βασικές καθημερινές δραστηριότητες |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τύπος εξεταστικού ερωτήματος: | εικόνες αντιστοίχιση. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: | καθημερινές δραστηριότητες | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Κείμενο
Μια μέρα στο σχολείο
-Κώστα, πώς περνάς μια μέρα που πηγαίνεις σχολείο;
-Το πρωί ξυπνάω στις 7.30. Τρώω και ετοιμάζομαι για το σχολείο. Φεύγω από το σπίτι στις 8. Στο σχολείο είμαι μέχρι τις 1.30. Μετά πηγαίνω στο σπίτι τρώω και κοιμάμαι μέχρι τις 4. Στις 4 ξεκινάνε οι άλλες δραστηριότητες. Κάθε μέρα έχω και μια μέχρι τις 6. Πηγαίνω γυμναστήριο, μουσική και μια ξένη γλώσσα. Γυρίζω στο σπίτι στις 6.30 και μετά πρέπει να διαβάσω τα μαθήματα για την επόμενη μέρα. Αυτό γίνεται μέχρι τις 9. Μετά είμαι πολύ κουρασμένος και δε μπορώ να κάνω τίποτε άλλο. Μερικές φορές δε μπορώ ούτε να φάω. Ακούω λίγο μουσική για να ηρεμήσω, ίσως δω και λίγο τηλεόραση και μετά κοιμάμαι.