Το σχολείο μας
Επίπεδο: Α2 | Δεξιότητα: Κατανόηση Προφορικού Λόγου | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πηγή: | Γεωργάκη Γεωργία | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Επικοινωνιακή γλωσσική δραστηριότητα: | Κατανόηση Προφορικού Λόγου |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τι πρέπει να ξέρει και τι μπορεί να κάνει ο εξεταζόμενος: | Ο υποψήφιος πρέπει να έχει την ικανότητα να καταλαβαίνει κείμενα προφορικού λόγου, σε τυπικό ή φιλικό ύφος, περιορισμένης διάρκειας, με απλή δομή και με πληροφορίες που δίνονται με σαφήνεια και λογική σειρά, χωρίς αναδρομές στο παρελθόν και επαναφορά στο παρόν, χωρίς την εμπλοκή πολλών προσώπων και γεγονότων, να κατανοεί φράσεις και λεξιλόγιο με την υψηλότερη συχνότητα εμφάνισης που συνδέονται με τομείς άμεσης προσωπικής εμπειρίας (οικογένεια, αγορά, εργασία, διασκέδαση, ασχολίες κτλ.). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τύπος εξεταστικού ερωτήματος: | Σωστό-Λάθος: 6 σωστές απαντήσεις + 1 παράδειγμα. (6 μονάδες). Κείμενο: μονόλογος (120 λέξεις). | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: | Α2, Σχολείο, Εκπαίδευση | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Κείμενο
Το σχολείο μας
Το Σχολείο μας, το 8ο Δημοτικό Σταυρούπολης είναι πολύ μεγάλο. Έχει 14 αίθουσες για μάθημα. Κάθε τάξη έχει περίπου 15 μαθητές και μαθήτριες. Έχει και μία μεγάλη βιβλιοθήκη με πάρα πολλά βιβλία. Όλα τα παιδιά μπορούν να πάρουν βιβλία από τη βιβλιοθήκη και να τα διαβάσουν για λίγες μέρες στο σπίτι τους. Μπορούν δηλαδή να τα δανειστούν. Το σχολείο μας έχει και μια αίθουσα με ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Εκεί μπαίνουμε μόνο με το δάσκαλο ή τη δασκάλα μας. Σ' αυτή την αίθουσα μπαίνουμε για μάθημα 2 φορές τη βδομάδα. Υπάρχει ακόμη και μια αίθουσα πολλαπλών χρήσεων. Στην αίθουσα αυτή γίνονται διάφορες εκδηλώσεις, χοροί και γυμναστική. Τέλος, υπάρχουν και τα γραφεία των δασκάλων και της διευθύντριας. Στο διάλειμμα τρώμε κάτι από το κυλικείο και παίζουμε στην αυλή.