Τηλεφώνημα σε ιατρείο για κλείσιμο ραντεβού

Επίπεδο: Α2 Δεξιότητα: Κατανόηση Προφορικού Λόγου
Πηγή: Πρωτότυπη ιδέα
Επικοινωνιακή γλωσσική δραστηριότητα:

Κατανόηση προφορικού λόγου

Τι πρέπει να ξέρει και τι μπορεί να κάνει ο εξεταζόμενος:

Θα πρέπει να κατανοεί τηλεφωνικές συνομιλίες που αφορούν σε καθημερινά ζητήματα, όπως π.χ. θέματα υγείας. Επίσης, θα πρέπει να μπορεί να συμμετάσχει σε ικανοποιητικό βαθμό σε ανάλογη τηλεφωνική συνομιλία, δηλ. να καταφέρει να κανονίσει ραντεβού με γιατρό, δηλώνοντας την ταυτότητά του/της και το πρόβλημα υγείας που υπάρχει.

Τύπος εξεταστικού ερωτήματος: Πολλαπλή επιλογή με 3 επιλογές, Σωστό-Λάθος
Λέξεις κλειδιά: Τηλεφώνημα, ιατρείο, κλείσιμο ραντεβού
Πεδίο:
Προσωπικό Επαγγελματικό
Δημόσιο Εκπαιδευτικό
Θέμα:
1. Γλώσσα
2. Εκπαίδευση
3. Ελεύθερος χρόνος, Διασκέδαση
4. Επαγγελματική ζωή
5. Καθημερινή ζωή
6. Καιρός
7. Κοινωνικοπολιτική δομή
8. Προσωπικά στοιχεία
9. Σπίτι, κατοικία, περιβάλλον
10. Σχέσεις με άλλους ανθρώπους
11. Ταξίδια
12. Τόποι
13. Φαγητό και ποτό
14. Ψώνια
15. Υγεία και σωματική φροντίδα
16. Υπηρεσίες
Είδος κειμένου:
Άρθρο Λαογραφικό
Αφήγηση Λογοτεχνικό
Βιογραφικό Ομιλία
Διαφήμιση Περιγραφικό
Δοκίμιο Συνέντευξη
Επιστολή Συνταγή
Θεατρικό Συζήτηση
Ιστορικό Άλλο
Επίπεδο ύφους:
Φιλικό Τυπικό
Ενδιάμεσο  

Κείμενο

Τηλεφώνημα σε ιατρείο για κλείσιμο ραντεβού

Αναστασίου: Καλησπέρα σας. Θέλω, παρακαλώ, να κλείσω ένα ραντεβού με το γιατρό.

Υπάλληλος ιατρείου: Μάλιστα. Πότε μπορείτε; Πρωί, απόγευμα; Βιάζεστε να κλείσετε το ραντεβού; Έχετε κάποιο σοβαρό πρόβλημα;

Αναστασίου: Όχι-όχι, ένας φίλος μου έχει ένα πρόβλημα υγείας και θέλω να το συζητήσω με το γιατρό, για να μου δώσει μία συμβουλή. Πιο καλά είναι να κλείσουμε το ραντεβού το απόγευμα. Το πρωί δουλεύω.

Υπάλληλος ιατρείου: Την Τρίτη, μεθαύριο, είναι καλά;

Αναστασίου: Δυστυχώς, δεν μπορώ. Έχω κάποιο άλλο ραντεβού. Μήπως μπορούμε να το κλείσουμε για την Τετάρτη;

Υπάλληλος ιατρείου: Τις Τετάρτες ο γιατρός δεν είναι στο ιατρείο του. Μπορείτε σήμερα στις 7; Ένα από τα ραντεβού του δεν θα γίνει τελικά.

Αναστασίου: Και βέβαια μπορώ. Τέλεια!

Υπάλληλος ιατρείου: Μου λέτε, σας παρακαλώ, το όνομά σας για να το γράψω;

Αναστασίου: Ελένη Αναστασίου.

Υπάλληλος ιατρείου: Κυρία Αναστασίου, σας περιμένουμε σήμερα στις 7.

Αναστασίου: Σας ευχαριστώ πολύ. Γεια σας!