Παζάρι στην αυλή του σχολείου
Επίπεδο: Α1 (8-12) | Δεξιότητα: Κατανόηση Προφορικού Λόγου | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πηγή: | Πρωτότυπη ιδέα | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Επικοινωνιακή γλωσσική δραστηριότητα: | Κατανόηση προφορικού λόγου |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τι πρέπει να ξέρει και τι μπορεί να κάνει ο εξεταζόμενος: | Θα πρέπει να μπορεί να καταλαβαίνει μία συνομιλία που αφορά την καθημερινότητά του/της, δηλ. το σχολείο, την κατασκευή χειροτεχνιών, κάποια επαγγέλματα. Επίσης, θα πρέπει να μπορεί να κατανοεί με τη βοήθεια εικόνων απλές περιγραφές και συζητήσεις. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τύπος εξεταστικού ερωτήματος: | Σωστό (επιλογή εικόνων) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: | Σχολείο, παζάρι, στολίδια, γλυκά | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Κείμενο
Παζάρι στην αυλή του σχολείου
Δασκάλα: Καλημέρα παιδιά! Αυτή την Παρασκευή, μετά το σχολείο, θα κάνουμε το παζάρι μας. Μην το ξεχάσετε! Θα γίνει στην αυλή του σχολείου. Θα κρατήσει μέχρι τις 8 το βράδυ.
Παιδιά: Τι μπορούμε να αγοράσουμε, κυρία, από το παζάρι;
Δασκάλα: Ουου, πάρα πολλά πράγματα! Οι μαμάδες σας έφτιαξαν πολλά και όμορφα πράγματα: κάρτες, κεριά, μερικά κοσμήματα. Στην τάξη της έκτης έφτιαξαν ωραία στολίδια και καλαθάκια για το σπίτι. Θα έχουμε και γλυκά που έφτιαξε ο μπαμπάς μιας μαθήτριας. Είναι ζαχαροπλάστης. Επίσης, θα έχουμε και μικρές γλάστρες με λουλούδια που φύτεψαν τα παιδιά της τρίτης τάξης.
Παιδιά: Μπορούμε να φωνάξουμε τους φίλους μας και την οικογένειά μας;
Δασκάλα: Φυσικά και μπορείτε. Τα λεφτά που θα μαζέψουμε, θα τα χρησιμοποιήσουμε για κάποιο καλό σκοπό.