Θέατρο
Επίπεδο: Α2 | Δεξιότητα: Κατανόηση Προφορικού Λόγου | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πηγή: | ΤΑ ΧΑΝΙΩΤΑΚΙΑ, Δέσποινα Κοντού Δ’ Τάξη Ζαππείου Κων/λης | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Επικοινωνιακή γλωσσική δραστηριότητα: | Κατανόηση Προφορικού Λόγου |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τι πρέπει να ξέρει και τι μπορεί να κάνει ο εξεταζόμενος: | Να αντιλαμβάνεται και να συγκρατεί μια σειρά γεγονότων. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τύπος εξεταστικού ερωτήματος: | Σωστό-Λάθος | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: | Παραμύθι, θέατρο, φύση | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Κείμενο
Θέατρο
-Κατερίνα, τι θα κάνεις σήμερα το απόγευμα;
-Α! Ο μπαμπάς μου πήρε τέσσερα εισιτήρια και θα πάμε στο θέατρο. Είναι πολύ ωραίο. Μιλάει για έναν πρίγκιπα που δεν προσέχει τη φύση.
Κόβει τα λουλούδια, κυνηγάει τα ζωάκια, ρίχνει κάτω σκουπίδια, λερώνει τους δρόμους.
-Και τι γίνεται με τον πρίγκιπα;
-Ένας άλλος βασιλιάς με τη βασίλισσα έχουν μια όμορφη και χαριτωμένη κόρη.
Μια μέρα λοιπόν, που βγαίνει η πριγκίπισσα για περίπατο στο δάσος. Εκεί συναντά το πριγκιπόπουλο. Η πριγκίπισσα αποφασίζει να του παίξει ένα παιχνίδι για να αγαπήσει τη φύση, τα λουλούδια, τα ζώα και όλα τα ζωντανά που εκείνη λατρεύει. Όταν κοιμηθεί ο πρίγκιπας, εκείνη μαζί με τη μαμά και τον μπαμπά της φορούν ρούχα από λουλούδια κι από δέντρα. Τον κάνουν να δει ένα όνειρο και να φοβηθεί. Του δίνουν ένα ωραίο μάθημα κι έτσι τον κάνουν να αγαπάει τη φύση και να μην κόβει ποτέ πια τα λουλούδια.
-Στο τέλος τι γίνεται;
-…Μμμ δεν ξέρουμε το τέλος. Θα πάμε στην παράσταση και θα σου πω αύριο!
-Να περάσετε καλά!
-Ευχαριστούμε!