Τα γεύματα
Επίπεδο: Α1 (8-12) | Δεξιότητα: Κατανόηση Προφορικού Λόγου | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πηγή: | Γεωργάκη Γεωργία | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Επικοινωνιακή γλωσσική δραστηριότητα: | Κατανόηση Προφορικού Λόγου |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τι πρέπει να ξέρει και τι μπορεί να κάνει ο εξεταζόμενος: | Να κατανοεί βασικό λεξιλόγιο και διαφορές ανάμεσα σε δύο πρόσωπα. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τύπος εξεταστικού ερωτήματος: | 1. Σωστό (επιλογή εικόνων): 7 σωστές απαντήσεις + 1 παράδειγμα και 2 παραπλανητές (7 μονάδες). Κείμενο: 120 λέξεις. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: | φαγητό, οικογένεια | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Κείμενο
Τα γεύματα
-Κωστή θα μας πεις τι τρως κάθε μέρα;
-Ναι, αμέ! Το πρωί στις 7 τρώμε το πρωινό: ψωμί με βούτυρο και μαρμελάδα. Αγαπώ τη μαρμελάδα φράουλα, αλλά στον αδερφό αρέσει το κεράσι. Στο σχολείο, στο πρώτο διάλειμμα, τρώμε το κολατσιό μας στην αυλή: Χυμός κι ένα φρούτο ή ένα κουλούρι. Το μεσημέρι, στο σπίτι, καθόμαστε όλοι μαζί στο τραπέζι και τρώμε το γεύμα μας. Το αγαπημένο μου φαγητό είναι κοτόπουλο με μακαρόνια και στον αδερφό μου αρέσουν τα ψάρια. Το απόγευμα, ο αδερφός μου κι εγώ διαβάζουμε τα μαθήματά μας μέχρι την ώρα του βραδυνού φαγητού: εγώ λίγο γάλα κι ο αδερφός μου ένα τοστ. Μας αρέσει να τρώμε μαζί!