Διάφορα επαγγέλματα
Επίπεδο: Α2 | Δεξιότητα: Κατανόηση Προφορικού Λόγου | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πηγή: | Δημήτρης Τζιμώκας (ερευνητής) – μη αυθεντικό κείμενο. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Επικοινωνιακή γλωσσική δραστηριότητα: | Ακρόαση για κατανόηση. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τι πρέπει να ξέρει και τι μπορεί να κάνει ο εξεταζόμενος: | Αναζήτηση πληροφοριών, συναγωγή συμπερασμάτων |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τύπος εξεταστικού ερωτήματος: | Αντιστοίχιση περιγραφής – εικόνων, σημειώσεις | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Κείμενο
Διάφορα επαγγέλματα
Δημοσιογράφος: Καλησπέρα σας. Σήμερα είναι μαζί μας ο καθηγητής κύριος Αποστόλου, που θα μας μιλήσει για το σχολείο όπου δουλεύει. Κύριε Αποστόλου;
κ. Αποστόλου: Καλησπέρα σας. Δουλεύω σε μία επαγγελματική σχολή, όπου εκτός από τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, από φέτος έχουμε έξι νέες εγκαταστάσεις. Κατ’ αρχάς, είναι ο φούρνος όπου οι μαθητές μαθαίνουν να ψήνουν ψωμί και να ετοιμάζουν γλυκά. Επίσης, έχουμε κάποια δωμάτια με κρεβάτια, όπως στα ξενοδοχεία, όπου οι μελλοντικές καμαριέρες μαθαίνουν το επάγγελμα. Έχουμε μία αίθουσα με ραπτομηχανές, όπου διδάσκουμε το ράψιμο των ρούχων. Ακόμη, υπάρχει το ξυλουργείο με διάφορα εργαλεία, όπου οι μαθητές μαθαίνουν να φτιάχνουν έπιπλα. Στο μικρό κήπο του σχολείου μαθαίνουμε στα παιδιά να παράγουν μόνα τους διάφορα λαχανικά, όπως ντομάτες, αγγουράκια και άλλα. Τέλος, έχουμε και ένα σύγχρονο κομμωτήριο με προϊόντα περιποίησης μαλλιών.
Δημοσιογράφος: Κύριε Αποστόλου, σας ευχαριστούμε πολύ!