Σχολική εκδρομή στο μουσείο κινηματογράφου

Επίπεδο: Α1 (8-12) Δεξιότητα: Κατανόηση Προφορικού Λόγου
Πηγή: Δημήτρης Τζιμώκας (ερευνητής) – μη αυθεντικό κείμενο.
Επικοινωνιακή γλωσσική δραστηριότητα:

Ακρόαση για κατανόηση.

Τι πρέπει να ξέρει και τι μπορεί να κάνει ο εξεταζόμενος:

Αναζήτηση πληροφοριών, συναγωγή συμπερασμάτων

Τύπος εξεταστικού ερωτήματος: Πολλαπλές επιλογές και Σημειώσεις
Πεδίο:
Προσωπικό Επαγγελματικό
Δημόσιο Εκπαιδευτικό
Θέμα:
1. Γλώσσα
2. Εκπαίδευση
3. Ελεύθερος χρόνος, Διασκέδαση
4. Επαγγελματική ζωή
5. Καθημερινή ζωή
6. Καιρός
7. Κοινωνικοπολιτική δομή
8. Προσωπικά στοιχεία
9. Σπίτι, κατοικία, περιβάλλον
10. Σχέσεις με άλλους ανθρώπους
11. Ταξίδια
12. Τόποι
13. Φαγητό και ποτό
14. Ψώνια
15. Υγεία και σωματική φροντίδα
16. Υπηρεσίες
Είδος κειμένου:
Άρθρο Λαογραφικό
Αφήγηση Λογοτεχνικό
Βιογραφικό Ομιλία
Διαφήμιση Περιγραφικό
Δοκίμιο Συνέντευξη
Επιστολή Συνταγή
Θεατρικό Συζήτηση
Ιστορικό Άλλο
Επίπεδο ύφους:
Φιλικό Τυπικό
Ενδιάμεσο  

Κείμενο

Σχολική εκδρομή στο μουσείο κινηματογράφου

Ξεναγός: Καλώς ήρθατε στο μουσείο κινηματογράφου! Με λένε Προκόπη και τώρα θα πάμε να δούμε όλοι μαζί μία μικρή ταινία για τη δουλειά που κάνει ένας σκηνοθέτης. Η ταινία θα τελειώσει στις 11:00 και όχι στις 11:30, όπως λέει το πρόγραμμα. Εγώ ζήτησα αυτή την αλλαγή! Θέλω να έχουμε χρόνο για να παίξουμε με τις μαγικές κάμερες αμέσως μετά! Θα πάμε στον κήπο του μουσείου και εκεί θα φτιάξουμε όλοι μαζί μια μικρή ταινία! Προσοχή! Δε θα φύγει κανείς από τον κήπο, χωρίς να με ρωτήσει! Μπορείτε να πάτε για φαγητό μόνο μετά τη 1 το μεσημέρι. Τότε θα ανοίξει το εστιατόριο του μουσείου.