Η Τάμι
Επίπεδο: Α1 (8-12) | Δεξιότητα: Κατανόηση Γραπτού Λόγου | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πηγή: | Κοκκινίδου Άννα | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Επικοινωνιακή γλωσσική δραστηριότητα: | Κατανόηση Γραπτού Λόγου |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τι πρέπει να ξέρει και τι μπορεί να κάνει ο εξεταζόμενος: | Μπορεί να παίρνει μια ιδέα του περιεχομένου απλών πληροφοριακών κειμένων και σύντομων απλών περιγραφών |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τύπος εξεταστικού ερωτήματος: | Πολλαπλή επιλογή με 3 επιλογές | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: | σκυλί, κατοικίδιο, φιλία | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Κείμενο
Η Τάμι.
Έχω ένα μικρό σκυλάκι, την Τάμι. Είναι κοριτσάκι και είναι τριών μηνών. Τη βρήκα έξω από το σπίτι μας. Ήταν Τετάρτη και πήγαινα σχολείο. Κάποιος την άφησε σε μας. Πάντα ήθελα ένα σκυλάκι. Η μαμά φώναζε, αλλά εγώ την κράτησα.
Η Τάμι είναι άσπρη και μικρούλα. Τρώει πολύ. Τρεις φορές την ημέρα. Πίνει και πολύ γάλα.
Τη σκυλίτσα μου την είπα Τάμι, γιατί έτσι λένε τη φίλη μου. Τις αγαπάω και τις δύο πάρα πολύ! Κάθε μέρα έρχεται σπίτι μου η Τάμι, η φίλη μου, και παίζουμε με τη μικρούλα Τάμι. Είμαι πολύ χαρούμενη που έχω δύο πολύ καλές φίλες.