Η ζωή στην κοινωνία
Επίπεδο: Α1 | Δεξιότητα: Κατανόηση Γραπτού Λόγου | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Πηγή (διασκευή): | Βιβλίο {Εκδόσεις: Modern Times}, Εικόνες από τη ζωή των παιδιών {Η ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ}, 2007, Δημιουργός: Emilie Beaumont | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Επικοινωνιακή γλωσσική δραστηριότητα: | Κατανόηση Γραπτού Λόγου – απλές προτάσεις για την καθημερινή ζωή και τις σχέσεις με τους άλλους |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τι πρέπει να ξέρει και τι μπορεί να κάνει ο εξεταζόμενος: | Ο υποψήφιος πρέπει να κατανοεί σύντομα κείμενα, μηνύματα και κάρτες, να αναγνωρίζει καθημερινά ονόματα, λέξεις και πολύ βασικές φράσεις για καθημερινά θέματα, να κατανοεί απλές περιγραφές, με οπτικά ερεθίσματα, να ακολουθεί απλές σύντομες οδηγίες. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Τύπος εξεταστικού ερωτήματος: | Ερωτήσεις για το τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουμε στην καθημερινή μας ζωή. Σωστή – λάθος συμπεριφορά | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Λέξεις κλειδιά: | Α1, παιδιά, καθημερινή ζωή, ερωτήσεις | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Κείμενο
Η ζωή στην κοινωνία
Ζούμε μαζί με άλλους ανθρώπους. Η οικογένεια, οι γείτονες, οι φίλοι, οι κάτοικοι της πόλης, όλοι είμαστε μια κοινωνία. Πολλές φορές οι γείτονες βοηθάνε ο ένας τον άλλον.
Βλέπουμε κάποιο γνωστό στο δρόμο και του λέμε καλημέρα.
Συχνά, πηγαίνουμε επίσκεψη σε κάποιο φίλο.
Δε βάζουμε δυνατά την τηλεόραση, γιατί ενοχλούμε τους γείτονες.
Βγάζουμε περίπατο το σκύλο με λουρί. Έτσι ο κόσμος δεν τρομάζει.
Πετάμε τα χαρτιά στο καλάθι και όχι στο πάτωμα.
Κάνουμε ποδήλατο στο δρόμο και όχι πάνω στα φυτά.