Διδακτικές προτάσεις και σενάρια: Πιλοτική εφαρμογή Αστερίας 2
Για τον/την συγγραφέα
-
Ηλίας Βασιλειάδης
Ο Βασιλειάδης Ηλίας είναι Ψυχολόγος, Εμψυχωτής ομάδων, υποψήφιος Διδάκτορας στο Α.Π.Θ.
Σπούδασε Ψυχολογία και ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές του σπουδές ειδίκευσης στη Σχολική Εξελικτική Ψυχολογία στο Α.Π.Θ. Εκπονεί τη διδακτορική του διατριβή στο τομέα Ειδικής αγωγής σχεδιάζοντας και αξιολογώντας προγράμματα ένταξης μαθητών με αναπηρίες. Υπηρετεί ως Σχολικός Ψυχολόγος σε δομές ειδικής αγωγής της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και είναι επιστημονικός συνεργάτης του Κρατικού Θεραπευτηρίου Λέρου και του Κέντρου Προσωπικής Ανάπτυξης και Ψυχοθεραπείας στη Κύπρο.
Ως Επιστημονικά υπεύθυνος του Κέντρου Νεανικών Δραστηριοτήτων στη Καλαμαριά Θεσσαλονίκης την περίοδο 2005-08,σχεδίασε και υλοποίησε μεταξύ άλλων καινοτόμα ψυχο εκπαιδευτικά προγράμματα μαθησιακής και κοινωνικής ένταξης, διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες, ομάδων γονέων και εκπαιδευτικών. Στο πλαίσιο της διαρκούς εκπαίδευσης και κατάρτισης έχει συνεργαστεί με το Συμβουλευτικό Σταθμό Νέων Ανατολικής Θεσσαλονίκης, το Γυμνάσιο Βασιλικών Θεσσαλονίκης, το 4ο Ειδικό Σχολείο Θεσσαλονίκης , το 7ο Γυμνάσιο Καλαμαριάς και το Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης. Διαθέτει πλούσια εμπειρία στο συντονισμό σεμιναρίων για γονείς και εκπαιδευτικούς. Ως ερευνητής εργάστηκε σε πολλές έρευνες του Α.Π.Θ. Συμμετέχει με δημοσιεύσεις σε επιστημονικά βιβλία, περιοδικά, συνέδρια και ημερίδες.