Μελέτες και μεθοδολογικό πλαίσιο: Οδηγίες εξέτασης
Καταγραφή προβλημάτων των κωφών-βαρήκοων μαθητών κατά την αξιολόγησή και αντιμετώπισή τους
Σύμφωνα με την επισκόπηση των διευκολύνσεων που παρέχονται στους κωφούς και βαρήκοους μαθητές στις ΗΠΑ, σε εθνικό επίπεδο και σε εθνικής εμβέλειας τεστ που καλύπτουν την ύλη από την πρώτη ως την ένατη τάξη, καταγράφονται οι εξής διευκολύνσεις
Για τον/την συγγραφέα
-
Φυλιώ Τατσιοπούλου
Η Φυλιώ Τατσιοπούλου σπούδασε Ιστορία και Αρχαιολογία στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην Εκπαίδευση (MEd) στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Από το 1992 εργάζεται ως καθηγήτρια Φιλόλογος στο Ειδικό Γυμνάσιο και Λύκειο Κωφών και Βαρηκόων Θεσσαλονίκης.
Έχει ολοκληρώσει το ετήσιο πρόγραμμα εξειδίκευσης στην εκπαίδευση κωφών από το Πανεπιστήμιο Πατρών, πρόγραμμα επιμόρφωσης στις Δυσκολίες της Μάθησης του Παιδαγωγικού τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, εξαμηνιαίο πρόγραμμα με θέμα «Η Ειδική Αγωγή στη Β/θμια Εκπαίδευση» της Δ/νσης Β/θμιας Εκπ/σης Κιλκίς, επιμορφωτικό πρόγραμμα «Η διδασκαλία της Νοηματικής Γλώσσας σε Κωφούς μαθητές» στη Στοκχόλμη Σουηδίας, επιμορφωτικό workshop «Η Νοηματική Γλώσσα στην ευρωπαϊκή σχολική τάξη» του Συμβουλίου της Ευρώπης στην Αυστρία. Έχει παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια και έχει συμμετάσχει σε διεθνή συνέδρια με θέματα σχετικά με την Ειδική Αγωγή και την εκπαίδευση κωφών μαθητών.