Αναμόρφωση του αναλυτικού προγράμματος και κατάργηση των λατινικών |
Φιλόλογος |
|
26 |
464-475 |
1981 |
Αναμόρφωσης του αναλυτικού προγράμματος και ανανέωση της διδακτικής του μαθήματος της ιστορίας στη μέση εκπαίδευση |
Φιλόλογος |
|
37 |
157-169 |
1984 |
Απόψεις και απόψεις. Τρία προγράμματα σπουδών και μια έρευνα για τα δύο |
Φιλόλογος |
|
125 |
339-341 |
2006 |
Άρθρα. Η σημασία της συνεργατικής ικανότητας ως σκοπού διδασκαλίας στην τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση |
Φιλόλογος |
|
108 |
267-282 |
2002 |
Άρθρα. Τα νέα Προγράμματα και τα νέα βιβλία |
Φιλόλογος |
|
114 |
659-671 |
2004 |
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Νεοελληνικής Λογοτεχνίας για το Γυμνάσιο |
Φιλόλογος |
|
129 |
401-421 |
2007 |
Εκπαιδευτική έρευνα και εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις. Ένα ερευνητικό πρόγραμμα του Υ.Π.Ε.Π.Θ. |
Φιλόλογος |
|
65 |
190-196 |
1991 |
Η βασική φιλοσοφική μόρφωση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση |
Φιλόλογος |
|
33 |
208-217 |
1983 |
Θέσεις και σημειώματα. Άλλα ζητάει η ψυχή τους, γι' άλλα κλαίει (Κ. Καβάφης). Ανοιχτή επιστολή στον υπουργό Παιδείας |
Φιλόλογος |
|
114 |
531-550 |
2004 |
Οι εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις της τελευταίας δεκαετίας (1976-1986) και το μάθημα της Ιστορίας στη Μέση Εκπαίδευση. Σύγκριση Αναλυτικών Προγραμμάτων (ΑΠ) και εγχειριδίων Ιστορίας |
Φιλόλογος |
|
50 |
275-292 |
1987 |