Αξιολόγηση της γλωσσικής ικανότητας (Δεδομένα – προβλήματα – προτάσεις) |
Φιλόλογος |
|
58 |
308-326 |
1989 |
Απόψεις και απόψεις. Η εκδίκηση της γυφτιάς |
Φιλόλογος |
|
102 |
513-515 |
2000 |
Απόψεις και απόψεις. Η λογοτεχνία στο απόσπασμα |
Φιλόλογος |
|
102 |
511-513 |
2000 |
Απόψεις και απόψεις. Κριτική σκέψη = αποστήθιση; |
Φιλόλογος |
|
115 |
23-26 |
2004 |
Απόψεις και απόψεις. Προβληματισμοί για τη βαθμολόγηση της αρχαίας και νεότερης ελληνικής λογοτεχνίας στις εξετάσεις του Ενιαίου Λυκείου |
Φιλόλογος |
|
102 |
525-527 |
2000 |
Η αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης του μαθητή από παιδαγωγικο-ψυχολογική άποψη |
Φιλόλογος |
|
88 |
200-205 |
1997 |
Η αξιολόγηση των μαθητών της 11ης και 12ης τάξης (Β΄ και Γ΄ Λυκείου) στο μάθημα των νέων ελληνικών στην πολιτεία Βικτώρια της Αυστραλίας |
Φιλόλογος |
|
87 |
95-104 |
1997 |
Η βαθμολόγηση των γραπτών εκθέσεων της Γ΄ Λυκείου. Προβληματισμοί και προτάσεις (Από μια εισήγηση σε φιλολόγους βαθμολογητές) |
Φιλόλογος |
|
76 |
135-150 |
1994 |
Θέσεις και σημειώματα. Ο παραλυτικός και ο άγγελος Κυρίου στην κολυμβήθρα Βηθεσδά. Από κολυμβήθρα σε κολυμβήθρα και από εξετάσεις σε εξετάσεις |
Φιλόλογος |
|
120 |
167-169 |
2005 |
Θέσεις και σημειώματα. Ο παραλυτικός και ο άγγελος Κυρίου στην κολυμβήθρα Βηθεσδά. Συναισθηματική εκπαίδευση και συγκινησιακή νοημοσύνη |
Φιλόλογος |
|
120 |
171-172 |
2005 |