Αξιολόγηση της γλωσσικής ικανότητας (Δεδομένα – προβλήματα – προτάσεις) |
Φιλόλογος |
|
58 |
308-326 |
1989 |
Αξιολόγηση του προγράμματος γλωσσικής διδασκαλίας στο Γυμνάσιο. Ερευνητικά δεδομένα |
Φιλόλογος |
|
67 |
5-29 |
1992 |
Απόψεις και απόψεις. Γλώσσα και Λογοτεχνία για τους δασκάλους. Προβλήματα και προβληματισμοί |
Φιλόλογος |
|
109 |
339-342 |
2002 |
Απόψεις και απόψεις. Γλωσσικά μαθήματα στο internet από το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας |
Φιλόλογος |
|
102 |
529-530 |
2000 |
Απόψεις και απόψεις. Επιστολή Φιλολόγων ΤΕΕ Θεσσαλονίκης προς τον Υπουργό Παιδείας |
Φιλόλογος |
|
115 |
20-21 |
2004 |
Απόψεις και απόψεις. Η διδασκαλία του δοκιμίου στο Λύκειο ή Το τέλος μιας εποχής (Σχολικό έτος 2000-2001) |
Φιλόλογος |
|
108 |
179-184 |
2002 |
Απόψεις και απόψεις. Οι ευφάνταστοι ή οι πυλώνες της κόλασης |
Φιλόλογος |
|
102 |
518-525 |
2000 |
Απόψεις και απόψεις. Πανελλαδικές εξετάσεις: Έγκυροι Παραλογισμοί. Το σχολείο καλλιεργεί σοφίσματα; |
Φιλόλογος |
|
117 |
345-347 |
2004 |
Απόψεις και απόψεις. Προβληματισμοί για τη βαθμολόγηση της αρχαίας και νεότερης ελληνικής λογοτεχνίας στις εξετάσεις του Ενιαίου Λυκείου |
Φιλόλογος |
|
102 |
525-527 |
2000 |
Απόψεις και απόψεις. Τι βαθμό θα έπαιρναν οι φιλόλογοι της Κ.Ε.Ε. αν βαθμολογούσαμε τα θέματα των Πανελλαδικών για τα φιλολογικά μαθήματα; |
Φιλόλογος |
|
106 |
546-553 |
2001 |