Εφημερίδα "Μακεδονία"
ΜΙΚΡΟ ΠΟΡΤΡΕΤΟ
Ελένη Μενεγάκη
Βρίσκεται για 15 χρόνια στην τηλεοπτική επικαιρότητα. Έντεκα σε κυρίαρχη, περίοπτη θέση και άλλα τέσσερα, τα πρώτα, στη β' εθνική, όπου έκανε το "αγροτικό" της, για να μεσουρανήσει με δέκα "πρωταθλήματα" μέχρι στιγμής.
Λένε πως όποιος επιβιώνει τόσο πολύ καιρό σε τέτοιες "ηλεκτρικές καρέκλες" κάποια βαθύτερη ποιότητα θα διαθέτει και μάλλον δεν έχουν άδικο.
Φέτος νιώθει κάπως να κλονίζεται και να αμφισβητείται η πρωτιά της ("παίζει" και στη δεύτερη και στην τρίτη θέση και χρειάζεται μία τόνωση), την οποία η ίδια αποδίδει στη σχετικά πρόσφατη μετεγγραφή της.
Ο κύριος Λάκης Λαζόπουλος σχολιάζει πολύ σωστά πως εκπροσωπεί τις απορίες της μέσης νοικοκυράς, η οποία όντως την εμπιστεύεται για μία δεκαετία και δεν τη θεωρεί ανταγωνιστική.
Οι "διανοούμενοι", οι σκεπτόμενοι έστω, έχουν άλλη γνώμη. Πως είναι του αφρού, του επιπλέοντος ελαφρού υλικού και ορισμένα άλλα τα οποία αυτή φροντίζει να επιβεβαιώνει με τις αμίμητες γκάφες της και τα αιώνια ερωτηματικά της.
Ωστόσο κάτι καινούργιο φαίνεται γι' αυτήν. Πως κάποιες γκάφες, σαρδάμ και παράδοξες απορίες της (π.χ. "τι είναι ο λούτσος";) μπορεί και να οφείλονται σε μία οργανωμένη κατάσταση, σε ένα προμελετημένο "έγκλημα". Ακόμη μία επιχείρηση τεχνητής αφέλειας, για να νιώσει η μέση νοικοκυρά πως είναι ίση μαζί της.
Γιατί αυτή η δεύτερη σκέψη γι' αυτήν; Γιατί απλούστατα μέσα από όλες αυτές τις εκτυφλωτικές σταρ και σταρλετίτσες της τηλεόρασης αποτελεί μία από τις λίγες εξαιρέσεις.
Βαδίζοντας σιγά σιγά προς τα 40 (έχει καιρό ακόμη) προμελέτησε σωστά και την προσωπική της ζωή. Οικογένεια, σπίτι, ευτυχία, δύο παιδιά, μέσα σε όλο αυτό το γκλάμουρ δεν τα συναντάς στην καθημερινή πρακτική.
Κι αν εμείς βαθμολογούμε το πρόσωπο του σημερινού πορτρέτου χαμηλά, εκεί γύρω στη βάση και πιο κάτω για τη λογική του σόου, αν θεωρούμε δεδομένο τον υψηλό βαθμό για την εμφάνισή της, της απονέμουμε το σχεδόν άριστα για τις επιλογές της στην αυστηρά προσωπική ζωή της.
Όταν όλα αυτά θα έχουν περάσει και θα της έχουν μείνει μόνον οι οικονομίες στην τράπεζα, θα υπάρχει σταθερά αυτό που "έχτισε", όταν έσβηναν τα φώτα στο παρασκήνιο. Και αυτό το παρασκήνιο υπήρξε ο πιο μεγάλος ρόλος της ζωής της, παράδειγμα για κακομαθημένους και κακομαθημένες.
Και φυσικά το όνομα αυτής Ελένη Μενεγάκη, η ωραία Ελένη των πρωινών τηλεοπτικών καφενείων.