Μελέτες
Στατιστική ανάλυση και ερμηνεία των αποτελεσμάτων των εξετάσεων πιστοποίησης ελληνομάθειας
Μελέτη για την καταλληλότητα των εξεταστικών θεμάτων στις δεκτικές δεξιότητες
3.2 Έτος 2002 - Β΄ Επίπεδο
3.2.1 Κατανόηση προφορικού λόγου (α΄ μέρος)
Στις 13 ερωτήσεις οι 11 είχαν δείκτη ευκολίας πάνω από 80% (ποσοστό 84,6%) και 2 ερωτήσεις από 20 ως 79% (ποσοστό 15.3%). Δηλαδή 11 ερωτήσεις ήταν (πολύ) εύκολες ενώ 2 ερωτήσεις είχαν αποδεκτό δείκτη ευκολίας.
Όσον αφορά στο δείκτη διακριτότητας, 11 ερωτήσεις (ποσοστό 84,6%) είχαν (πολύ) χαμηλό δείκτη από .00 έως .29 και 2 ερωτήσεις (ποσοστό 15,3%) είχαν αποδεκτό δείκτη διακριτότητας (πάνω από .30). Δηλαδή 11 ερωτήσεις (ποσοστό 84.6%) είχαν δείκτη διακριτότητας κάτω από το αποδεκτό όριο.
3.2.2 Κατανόηση γραπτού λόγου (β΄ μέρος)
Στις 13 ερωτήσεις, οι 6 ερωτήσεις (ποσοστό 46,1%) είχαν δείκτη ευκολίας πάνω από 80% και οι υπόλοιπες 7 ερωτήσεις από 20 ως 79% (ποσοστό 53,8%). Δηλαδή 6 ερωτήσεις είναι (πολύ) εύκολες ενώ 7 ερωτήσεις έχουν δείκτη ευκολίας εντός των αποδεκτών ορίων.
Όσον αφορά στο δείκτη διακριτότητας, 3 ερωτήσεις (ποσοστό 23%) είχαν (πολύ) χαμηλό δείκτη από .00 έως .29 και 10 ερωτήσεις (ποσοστό 76,9%) είχαν αποδεκτό δείκτη διακριτότητας (πάνω από .30). Δηλαδή μόνο 3 ερωτήσεις είχαν δείκτη διακριτότητας κάτω από το αποδεκτό όριο ενώ οι υπόλοιπες 10 διαφοροποιούν την απόδοση των υποψήφιων επαρκώς.