Ανοίγοντας την αυλαία. Aμόρφος σε κόκκινο φόντο |
Κουίντα |
|
11 |
6 |
1996 |
Ανοίγοντας την αυλαία. Ο παραλογισμός της λογικής ή η λογική του παραλόγου |
Κουίντα |
|
20 |
2 |
1997 |
Ανοίγοντας την αυλαία. Ομφάλιος λώρος; |
Κουίντα |
|
14 |
3 |
1997 |
Ανοίγοντας την αυλαία. Συνορεύω· μέσα μου τελειώνουν οι άνθρωποι |
Κουίντα |
|
15 |
3 |
1997 |
Ανοίγοντας την αυλαία. Τρία θέατρα ξεκινούν |
Κουίντα |
|
11 |
2 |
1996 |
Ανοίγοντας την αυλαία. Ψέμα: το υποκειμενικό πρόσωπο της αλήθειας |
Κουίντα |
|
33 |
2 |
1999 |
Αφιέρωμα στη σκηνή της Θεσσαλονίκης. 7. Θέατρο Παράθλαση |
Κουίντα |
|
31 |
5 |
1998 |
Όταν το άρρητο εξελίσσεται σε λαλίστατο |
Κουίντα |
|
39 |
12 |
2000 |
Παρασκήνιο. Θέατρο Παράθλαση. Ντενίζ Σαλέμ, Στα πενήντα της συνάντησε τη θάλασσα |
Κουίντα |
|
13 |
6 |
1997 |
Παρασκήνιο. Θέατρο Παράθλαση. Τόνυ Κούσνερ, Άγγελοι στην Αμερική |
Κουίντα |
|
13 |
6 |
1997 |