Αδύνατες και δυνάμει γλωσσικές κατασκευές |
Φιλόλογος |
|
92 |
156-164 |
1998 |
Αξιολόγηση του προγράμματος γλωσσικής διδασκαλίας στο Γυμνάσιο. Ερευνητικά δεδομένα |
Φιλόλογος |
|
67 |
5-29 |
1992 |
Απ' τα χώματα βγαλμένη: Ένας αρχαίος σύγχρονος μύθος |
Φιλόλογος |
|
125 |
433-441 |
2006 |
Από την κοινωνιολογία της γλωσσολογικής σκέψης (Απόψεις και κριτικές για τη γλώσσα και ασυνειδητοποίητη γλωσσολογία με αναφορά στην κοινή νεοελληνική) |
Φιλόλογος |
|
69 |
169-184 |
1992 |
Από την κοινωνιολογία της γλωσσολογικής σκέψης (Απόψεις και κριτικές για τη γλώσσα και ασυνειδητοποίητη γλωσσολογία με αναφορά στην κοινή νεοελληνική) (Συνέχεια από το τεύχος 69) |
Φιλόλογος |
|
70 |
252-263 |
1992 |
Άρθρα. Ανάπτυξη μεταγλωσσικών ικανοτήτων και κατάκτηση της εγγραμματοσύνης |
Φιλόλογος |
|
111 |
93-110 |
2003 |
Άρθρα. Γλώσσα και σκέψη: Μερικές σκέψεις για παλιά θέματα (Μέρος Α΄) |
Φιλόλογος |
|
116 |
193-211 |
2004 |
Άρθρα. Γλωσσικές κοινωνικές αποκλίσεις. Ειδικές γλώσσες και ιδιογλωσσίες |
Φιλόλογος |
|
107 |
85-94 |
2002 |
Άρθρα. Η διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας στο πλαίσιο των πολυγραμματισμών (Προετοιμασία του κοινωνικού μέλλοντος των μαθητών) |
Φιλόλογος |
|
113 |
405-414 |
2003 |
Άρθρα. Ιδιαίτερα γνωρίσματα των ανθρώπινων γλωσσών: Διπλή άρθρωση, παραδειγματικές και συνταγματικές σχέσεις |
Φιλόλογος |
|
116 |
293-299 |
2004 |