Απόψεις και απόψεις. Η μεταρρύθμιση που… έμεινε στάσιμη |
Φιλόλογος |
|
108 |
184-189 |
2002 |
Γενική και ανώτατη εκπαίδευση. Με αφορμή τον νόμο-πλαίσιο για τα Α.Ε.Ι. |
Φιλόλογος |
|
13 |
250-253 |
1978 |
Ένα αθησαύριστο σχέδιο της ελληνικής βουλής του 1825 για την οργάνωση της δημόσιας εκπαίδευσης |
Φιλόλογος |
|
79 |
44-53 |
1995 |
Η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση και η επιστροφή των αρχαίων (Ένα χρονικό πληροφόρησης και μια προσπάθεια ερμηνείας) |
Φιλόλογος |
|
47 |
43-67 |
1987 |
Θέσεις και σημειώματα. Ο παραλυτικός και ο άγγελος Κυρίου στην κολυμβήθρα Βηθεσδά |
Φιλόλογος |
|
120 |
163-164 |
2005 |
Μορφές δράσης της Ευρωπαϊκής Κοινότητας στον τομέα της γενικής εκπαίδευσης σύμφωνα με την συνθήκη για την Ευρωπαϊκή Ένωση |
Φιλόλογος |
|
74 |
266-274 |
1993 |
Οι στόχοι του Ελληνικού Σχολείου και η απόδοση των μαθητών |
Φιλόλογος |
|
61 |
212-225 |
1990 |
Σημειώματα. Η ώρα της παιδείας |
Φιλόλογος |
|
27 |
1 |
1982 |
Σημειώματα. Ο νέος νόμος για την εκπαίδευση |
Φιλόλογος |
|
43 |
1-2 |
1986 |
Σημειώματα. Ο νόμος-πλαίσιο |
Φιλόλογος |
|
27 |
2-3 |
1982 |