Απόψεις και απόψεις. Τα νέα διδακτικά βιβλία και ο διαγωνισμός για τη συγγραφή τους |
Φιλόλογος |
|
128 |
189-196 |
2007 |
Απόψεις και απόψεις. Τρία προγράμματα σπουδών και μια έρευνα για τα δύο |
Φιλόλογος |
|
125 |
339-341 |
2006 |
Άρθρα. Η διδασκαλία της λογοτεχνίας σε γυμνάσιο και λύκειο με ερμηνευτική και διαθεματική προσέγγιση (σχέδια εργασίας/Project). Ενδεικτικά διδακτικά παραδείγματα |
Φιλόλογος |
|
114 |
634-657 |
2004 |
Άρθρα. Τα νέα Προγράμματα και τα νέα βιβλία |
Φιλόλογος |
|
114 |
659-671 |
2004 |
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Νεοελληνικής Λογοτεχνίας για το Γυμνάσιο |
Φιλόλογος |
|
129 |
401-421 |
2007 |
Θέσεις και σημειώματα. Ένα συνέδριο με δύο θέματα κάτω από τον ίδιο ουρανό. Το συνέδριο και τα νέα βιβλία. [Η οπτικοποίηση των νέων βιβλίων του Γυμνασίου και το πρόβλημα της διαθεματικότητας] |
Φιλόλογος |
|
128 |
178-180 |
2007 |
Πόσο πιο διαθεματικό και ανανεωμένο είναι τελικώς το Δ.Ε.Π.Π.Σ.; |
Φιλόλογος |
|
122 |
589-611 |
2005 |
Το δημιουργικό σχολείο. Η γλώσσα του ήλιου και των αστεριών. Παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου με τάξη διαστημόπλοιο |
Φιλόλογος |
|
106 |
638-642 |
2001 |