Αναμόρφωσης του αναλυτικού προγράμματος και ανανέωση της διδακτικής του μαθήματος της ιστορίας στη μέση εκπαίδευση |
Φιλόλογος |
|
37 |
157-169 |
1984 |
Απόψεις και απόψεις. Επιστολή Φιλολόγων ΤΕΕ Θεσσαλονίκης προς τον Υπουργό Παιδείας |
Φιλόλογος |
|
115 |
20-21 |
2004 |
Απόψεις και απόψεις. Η ιστορία στη μέση εκπαίδευση |
Φιλόλογος |
|
86 |
331-333 |
1996 |
Απόψεις και απόψεις. Η Ιστορία ως ιδεολογική κατασκευή |
Φιλόλογος |
|
128 |
202-205 |
2007 |
Απόψεις και απόψεις. Ποιοι φοβούνται τη διδασκαλία της ιστορίας; Γιατί; |
Φιλόλογος |
|
90 |
389-392 |
1997 |
Απόψεις και απόψεις. Τα εύκολα θέματα της ιστορίας. Οι συνδηλώσεις των θεμάτων |
Φιλόλογος |
|
97 |
283-289 |
1999 |
Απόψεις και απόψεις. Τι βαθμό θα έπαιρναν οι φιλόλογοι της Κ.Ε.Ε. αν βαθμολογούσαμε τα θέματα των Πανελλαδικών για τα φιλολογικά μαθήματα; |
Φιλόλογος |
|
106 |
546-553 |
2001 |
Απόψεις και απόψεις. Το αχρηστευμένο Λύκειο |
Φιλόλογος |
|
116 |
189-190 |
2004 |
Άρθρα. Η χρήση του εκπαιδευτικού λογισμικού στη διδασκαλία. Λογισμικό Ηρόδοτος: Μερικές πρώτες σκέψεις και μια διδακτική πρόταση |
Φιλόλογος |
|
107 |
113-125 |
2002 |
Άρθρα. Κείμενα και αντικείμενα |
Φιλόλογος |
|
115 |
125-136 |
2004 |