Απόψεις και απόψεις. Γλωσσικά μαθήματα στο internet από το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας |
Φιλόλογος |
|
102 |
529-530 |
2000 |
Απόψεις και απόψεις. Η εκπαίδευση μέλλον του κόσμου |
Φιλόλογος |
|
105 |
384-385 |
2001 |
Απόψεις και απόψεις. Ο θεσμός της τηλε-εκπαίδευσης |
Φιλόλογος |
|
95 |
25-29 |
1999 |
Άρθρα. Η χρήση του εκπαιδευτικού λογισμικού στη διδασκαλία. Λογισμικό Ηρόδοτος: Μερικές πρώτες σκέψεις και μια διδακτική πρόταση |
Φιλόλογος |
|
107 |
113-125 |
2002 |
Άρθρα. Ο άρχοντας των δαχτυλιδιών στο Θησαυρό της Ελληνικής Γλώσσας (TLG) |
Φιλόλογος |
|
114 |
672-686 |
2004 |
Άρθρα. Ο Ηλεκτρονικός Κόμβος του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας. Μια ηλεκτρονική πύλη για όσους διδάσκουν και διδάσκονται ελληνικά, για όσους μεταφράζουν από και προς τα ελληνικά, ένας τόπος συζήτησης και ενημέρωσης για την ελληνική γλώσσα |
Φιλόλογος |
|
113 |
476-480 |
2003 |
Άρθρα. Το εργαστήρι ενός ζωγράφου: Μια βόλτα στο χωροχρόνο με λίγα κλικ |
Φιλόλογος |
|
111 |
112-119 |
2003 |
Βιβλιοπαρουσιάσεις. Ένα βιβλίο για το Δίκτυο και την Εκπαίδευση. Σοφία Νικολαΐδου και Τερέζα Γιακουμάτου, Διαδίκτυο και διδασκαλία. Ένας οδηγός για κάθε ενδιαφερόμενο και πολλές προτάσεις για τους φιλολόγους, εκδ. Κέδρος, Αθήνα, 2001, σσ. 405 |
Φιλόλογος |
|
107 |
147-149 |
2002 |
Βιβλιοπαρουσιάσεις. Πύλη για την ελληνική γλώσσα www.greek-language.gr |
Φιλόλογος |
|
129 |
470-472 |
2007 |
Η χρήση του εργαστηρίου ηλεκτρονικών υπολογιστών και του διαδικτύου στη διδασκαλία της λογοτεχνίας. Μια διδακτική πρόταση |
Φιλόλογος |
|
104 |
225-237 |
2001 |