Από την ανάγνωση των λέξεων στην παρανόηση των νοημάτων (Μια αντιφιλοσοφική προσέγγιση φιλοσοφικού κειμένου) |
Φιλόλογος |
|
55 |
61-69 |
1989 |
Απόψεις και απόψεις. Ποιες αρχές φιλοσοφίας |
Φιλόλογος |
|
97 |
281-283 |
1999 |
Άρθρα. Σκέψεις για τη διδασκαλία της Φιλοσοφίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση |
Φιλόλογος |
|
115 |
137-141 |
2004 |
Βιβλιοπαρουσιάσεις. Κριτική στο σχολικό εγχειρίδιο Αρχές φιλοσοφίας |
Φιλόλογος |
|
103 |
143-152 |
2001 |
Η ανθρωπιστική παιδεία στο πλαίσιο ειδίκευσης των νέων |
Φιλόλογος |
|
57 |
204-208 |
1989 |
Η βασική φιλοσοφική μόρφωση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση |
Φιλόλογος |
|
33 |
208-217 |
1983 |
Η Φιλοσοφία και τα φιλοσοφικά μαθήματα στη μέση παιδεία. Δεδομένα και προεκτάσεις από ένα διεθνές συνέδριο |
Φιλόλογος |
|
4 |
188-207 |
1965 |
Η φιλοσοφία ως μορφωτικό αγαθό στην ελληνική εκπαίδευση |
Φιλόλογος |
|
132 |
265-275 |
2008 |
Το εγχειρίδιο Φιλοσοφίας της Γ΄ Λυκείου (Αποτελέσματα που ακυρώνουν τις προθέσεις) |
Φιλόλογος |
|
54 |
296-315 |
1988 |
Το μάθημα της Φιλοσοφίας και τα άλλα διδασκόμενα μαθήματα στη Μ.Ε. |
Φιλόλογος |
|
28 |
111-122 |
1982 |