Αντιγόνη Σοφοκλή Στέλλα ΒιολάντηΓ ρ. Ξενόπουλου. Ένας συσχετισμός |
Έκφραση |
3 |
3 |
23-32 |
1991 |
Αντώνη Σαμαράκη Το ποτάμι Κ.Ν.Λ. Β΄Λυκείου σ.σ. 333-336. Ομαδοκεντρική διδασκαλία. Μια διδακτική πρόταση |
Έκφραση |
6 |
6 |
45-50 |
1994 |
Διδακτική προσέγγιση δοκιμίου. Άγγελου Τερζάκη Τα παιδιά με τα κλωνάρια Κ.Ν.Λ. Γ΄Λυκείου σσ. 223 -226 |
Έκφραση |
7 |
7 |
67-73 |
1995 |
Διδακτική προσέγγιση ξένης λογοτεχνίας. Αλμπέρ Καμύ, Γράμμα σ' ένα φίλο Γερμανό |
Έκφραση |
8 |
8 |
5-14 |
1996 |
Επιλογή και προγραμματισμός διδασκαλίας κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Α΄Λυκείου |
Έκφραση |
5 |
5 |
21-27 |
1993 |
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνείας Γ΄ Λυκείου |
Έκφραση |
12 |
12 |
75-85 |
2001 |
Λογοτεχνία κατεύθυνσης |
Έκφραση |
11 |
11 |
67-74 |
2000 |
Μεταπολεμική και σύγχρονη ποίηση |
Έκφραση |
13 |
13 |
73-79 |
2002 |
Μπέρτολντ Μπρεχτ: Ο σπιούνος. Ένα διδακτικό δοκίμιο |
Έκφραση |
5 |
5 |
12-20 |
1993 |
Νεοελληνική λογοτεχνία Γ΄ Ενιαίου Λυκείου |
Έκφραση |
13 |
13 |
80-94 |
2002 |