Από οίας επιτηδεύσεως και μεθ' οίας πολιτείας; |
Έκφραση |
11 |
11 |
7-9 |
2000 |
Αρχαία Ελληνικά Α΄Λυκείου. Διδακτική ενότητα 23η-μέρος α΄: Λόγος παρηγορητικός (Επιτάφιος του Υπερείδη, παρ. 41-42). Διδακτική προσέγγιση |
Έκφραση |
5 |
5 |
36-45 |
1993 |
Διδακτική αντιμετώπιση ευρύτερης διδακτικής ενότητας ( Οδύσσεια ι στ. 106-192 |
Έκφραση |
1 |
1 |
26-33 |
1989 |
Δόσις ολίγη τε φίλη τε (Μια μέθοδος μετάγγισης του αρχαίου ελληνικού λόγου) |
Έκφραση |
1 |
1 |
7-9 |
1989 |
Δραματομορφικές τεχνικές και η χρήση τους στη διδασκαλία των κειμένων |
Έκφραση |
11 |
11 |
44-48 |
2000 |
Η διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας στο Γυμνάσιο από Μετάφραση: Διδακτική προσέγγιση της Αρχαίας Τραγωδίας 'Εξοδος της Ταυρικής Ιφιγένειας |
Έκφραση |
7 |
7 |
74-82 |
1995 |
Ιλιάδα, ραψωδία Π. Διδακτική και ερμηνευτική προσέγγιση |
Έκφραση |
4 |
4 |
42-55 |
1992 |
Μεταφραστική δοκιμή στην Οδύσσεια (στ. 1222-1597) |
Έκφραση |
10 |
10 |
135-148 |
1999 |
Μια πρόταση για διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών από το πρωτότυπο. |
Έκφραση |
2 |
2 |
40-49 |
1990 |
Ξενοφώντος Συμπόσιον |
Έκφραση |
13 |
13 |
43-53 |
2002 |