Άγγελος Ν. Δευτεραίος: Το ψωμί στα έθιμα των Ελλήνων. Η συμβολική και μαγική χρήση του από τους Νεοέλληνες. Αθήνα 2000, σσ. 264, εκδ. Legato |
Εξώπολις |
|
17 |
121-123 |
2003 |
Αντίλαλοι της Ανατολικής Ρωμυλίας. Ένας συγκινητικός όσο και εμπεριστατωμένος φόρος τιμής |
Εξώπολις |
|
20 |
203-205 |
2006 |
Β.Δ. Αναγνωστόπουλος (επιμ.), Λαϊκή παράδοση και παιδί. Εκδ. Καστανιώτης, Αθήνα 1999, σσ. 179 |
Εξώπολις |
|
14 |
140-142 |
2000 |
Β.Δ. Αναγνωστόπουλος (επιμ.), Λαϊκή παράδοση και Σχολείο Εκδ. Καστανιώτης, Αθήνα 1999, σσ. 189 |
Εξώπολις |
|
14 |
142-144 |
2000 |
Εννοιολογικές διαστάσεις της παράδοσης στο έργο του Γ. Βιζυηνού |
Εξώπολις |
|
5 |
169-183 |
1996 |
Η εξέλιξη της ελληνικής λαογραφίας και η Σχολή των Ιωαννίνων |
Εξώπολις |
|
8-9 |
173-180 |
1998 |
Η λαογραφική προσφορά του Αρχείου Θρακικού γλωσσικού και λαογραφικού θησαυρού |
Εξώπολις |
|
20 |
140-144 |
2006 |
Η λατρεία των αγίων στον ελληνικό παραδοσιακό πολιτισμό |
Εξώπολις |
|
15-16 |
147-170 |
2001 |
Η Πρωτομαγιά του Γεωργίου Βιζυηνού. Το μέγιστον του ελαχίστου. Ερμηνευτική και Λαογραφική Προσέγγιση |
Εξώπολις |
|
5 |
226-237 |
1996 |
Μάρκος Α. Γκιόλιας, Παραδοσιακό δίκαιο και οικονομία του τσελιγκάτου. Αθήνα 2004, εκδόσεις Πορεία, σελ. 590 |
Εξώπολις |
|
20 |
194-196 |
2006 |