Απόψεις και απόψεις. Περί Ανθρωπιστικής Παιδείας… |
Φιλόλογος |
|
117 |
348-350 |
2004 |
Άρθρα. Για μια ανθρωπιστική παιδεία του 21ου αιώνα |
Φιλόλογος |
|
116 |
247-259 |
2004 |
Η ανθρωπιστική παιδεία στην εκπαίδευση των νεότερων χρόνων |
Φιλόλογος |
|
44 |
158-170 |
1986 |
Η ανθρωπιστική παιδεία στο πλαίσιο ειδίκευσης των νέων |
Φιλόλογος |
|
57 |
204-208 |
1989 |
Θέσεις και σημειώματα. Αλλιώς… βαρούν τα σήμαντρα ήτοι Ψυχή της Δημοκρατίας η Παιδεία. Χαρίτων και Μουσών παρένθεση. Άξιον εστί |
Φιλόλογος |
|
118 |
496-498 |
2004 |
Θέσεις και σημειώματα. Απιστία. Η Θέτις, ο Αχιλλέας και ο Απόλλων ήτοι ο Κρόνος τρώει τα παιδιά του. Άλις των γνώσεων… (Η μυστική βοή των πλησιαζόντων γεγονότων…) |
Φιλόλογος |
|
125 |
327-328 |
2006 |
Θέσεις και σημειώματα. Η Μακεδονία μιλάει ελληνικά. Στα ενδότερα των αυτονόητων ή β) Η φωνή της ευρωπαϊκής γης |
Φιλόλογος |
|
132 |
166 |
2008 |
Θέσεις και σημειώματα. Παιδεία και εθνική μόρφωση α) Από τον Κρατικό Ανθρωπισμό… |
Φιλόλογος |
|
119 |
11-12 |
2005 |
Θέσεις και σημειώματα. Παρακαταθήκη παιδείας η ιστορία ή μήπως εφήμερος γλυκασμός; (πόνος πόνων πόνον φέρει). Β. Δεύτερη ομάδα. Η παιδεία των Βαλκανίων τότε και σήμερα η) Έθνη: Μήτρες πολιτισμού και ανθρωπισμού |
Φιλόλογος |
|
129 |
339-340 |
2007 |
Θέσεις και σημειώματα. Στα ενδότερα των αυτονόητων ή β) Η φωνή της ευρωπαϊκής γης |
Φιλόλογος |
|
119 |
6-7 |
2005 |