Come l' uom s' eterna. Για μια τυπολογία των ηρώων της καζαντζακικής μυθολογίας |
Φιλόλογος |
|
131 |
55-71 |
2008 |
Ανθολόγιο αριστοτελικών κειμένων σε μετάφραση |
Φιλόλογος |
|
100 |
194-226 |
2000 |
Απόψεις και απόψεις. Πόλεμος και δικαιοσύνη: Μια αέναη υπαρξιακή αντιπαράθεση |
Φιλόλογος |
|
106 |
554-566 |
2001 |
Απόψεις και απόψεις. Σχόλιο για το ηθικό χρέος των ερευνητών με αφορμή την αναγνώριση και παραγνώριση των παρ' ημίν φιλοσοφούντων |
Φιλόλογος |
|
104 |
173-180 |
2001 |
Άρθρα. Η συμβολή του Σωκράτη στην ανάπτυξη της λογικής (Οι επακτικοί λόγοι και το ορίζεσθαι καθόλου) |
Φιλόλογος |
|
111 |
81-91 |
2003 |
Άρθρα. Το ηρακλείτειο ήθος οδηγός για την υπέρ του παρμενίδειου Είναι επιλογή |
Φιλόλογος |
|
110 |
582-587 |
2003 |
Αριστοτελισμός και σύγχρονη αμερικανική φιλοσοφία |
Φιλόλογος |
|
100 |
159-171 |
2000 |
Βιβλιοπαρουσίαση. Η Φιλοσοφική Έρευνα στη Θεσσαλονίκη |
Φιλόλογος |
|
61 |
240-243 |
1990 |
Διάκριση Φιλοσοφίας-Ψυχολογίας |
Φιλόλογος |
|
5 |
253-258 |
1965 |
Διαλεκτική και γνώση στον Πλάτωνα. Σχέση μορφής και περιεχομένου στα πλαίσια της διαλεκτικής (Παρμενίδης, Θεαίτητος, Σοφιστής) |
Φιλόλογος |
|
72 |
148-160 |
1993 |