1. Ίδε ο Δάσκαλος |
Φιλόλογος |
|
126 |
513-526 |
2006 |
Ad advocatum sacrosanctorum (Απάντηση στον κ. Ι. Καζάζη) |
Φιλόλογος |
|
30 |
279-282 |
1982 |
Albert Camus, Γράμμα σ' ένα φίλο Γερμανό, εκδ. Νεφέλη, Αθήνα 1982 (Κ. Ν. Λ. γ΄ λυκείου, σελ. 273) |
Φιλόλογος |
|
55 |
22-30 |
1989 |
Come l' uom s' eterna. Για μια τυπολογία των ηρώων της καζαντζακικής μυθολογίας |
Φιλόλογος |
|
131 |
55-71 |
2008 |
Delenda est? |
Φιλόλογος |
|
28 |
123-126 |
1982 |
Dido vergiliana et Dido ovidiana |
Φιλόλογος |
|
23 |
244-264 |
1981 |
G. Kerschensteiner. Το Σχολείο Εργασίας |
Φιλόλογος |
|
62 |
295-320 |
1990 |
Habent sua fata tituli ή ένα κεφάλαιο από την καθημερινή σχολική πράξη στο μάθημα των αρχαίων ελληνικών |
Φιλόλογος |
|
38 |
217-234 |
1984 |
Jean Moréas: Γαλάτεια, ένας ποιητικός αγώνας |
Φιλόλογος |
|
46 |
303-317 |
1986 |
Michael Riffaterre: Ο αναγνώστης ως δημιουργός |
Φιλόλογος |
|
49 |
214-228 |
1987 |