Έκφραση |
Καλαμάτας Αθανάσιος Ι. |
Βενιαμίν ο Λέσβιος - Αθανάσιος ο Πάριος το χρονικό μιας ιδεολογικής διαμάχης |
11 |
11 |
40-43 |
2000 |
Έκφραση |
Καλαμάτας Αθανάσιος Ι. |
Ο Κοσμάς ο Αιτωλός και ο στρατηγός Μακρυγιάννης αντικρυστά |
12 |
12 |
139-140 |
2001 |
Έκφραση |
Καλαμάτας Αθανάσιος Ι. |
Π.Β. Πάσχου: Ο Σολωμός μέσα στο φως της ορθοδοξίας, Αρμός, Αθήνα 1999 |
12 |
12 |
141-143 |
2001 |
Έκφραση |
Καλαμάτας Αθανάσιος Ι. |
Βυζαντινή Ανατολή και λατινική Δύση στο έργο του Σπυρίδωνα Ζαμπέλιου |
12 |
12 |
143-145 |
2001 |
Έκφραση |
Καλαμάτας Αθανάσιος Ι. |
Ο δυτικός Παπαδιαμάντης. Ο άλιος γέρων της Σκιάθου στο νεολογισμό τυπικού διαφωτιστή διανοούμενου |
12 |
12 |
146-149 |
2001 |
Έκφραση |
Καλαμάτας Αθανάσιος Ι. |
Ο Παναγιώτης Παλαμάς διδάσκαλος της Παλαμιαίας Σχολής Μεσολογγίου |
13 |
13 |
23-32 |
2002 |
Έκφραση |
Καλαμάτας Αθανάσιος Ι. |
Καππαδοκία. Η ζωντανή μνήμη του Ελληνισμού |
13 |
13 |
186-189 |
2002 |
Έκφραση |
Καλαμάτας Αθανάσιος Ι. |
Μακριά από νεφελώδεις εθνικισμούς. Το όραμα μιας παγκόσμιας κοινότητας με βάση το ευαγγελικό μήνυμα |
13 |
13 |
190-192 |
2002 |
Έκφραση |
Καλαμάτας Αθανάσιος Ι. |
Το άλλο Ισλάμ |
13 |
13 |
193 |
2002 |
Έκφραση |
Καλαμάτας Αθανάσιος Ι. |
Ρετζίνα Σβαρτς, Βία και Μονοθεϊσμός, Η κατάρα του Κάιν. Φιλίστωρ, Αθήνα 2000, Σειρά: Θρησκεία και Κοινωνία, Επιστημονική θεώρηση: Βασίλης Αδραχτάς |
13 |
13 |
194 |
2002 |
Έκφραση |
Καλαμάτας Αθανάσιος Ι. |
Ο Ευγένιος Βούλγαρης στη θεώρηση του Γεωργίου Αινιάνος |
14-15 |
14-15 |
53-65 |
2004 |
Έκφραση |
Καλαμάτας Αθανάσιος Ι. |
Ελληνικότητα και ορθόδοξη αυτοσυνειδησία στο πεζογραφικό έργο του Φώτη Κόντογλου |
16-17 |
16-17 |
50-59 |
2006 |
Έκφραση |
Καλαμάτας Αθανάσιος Ι. |
Ορθόδοξη Εκκλησία και Διαφωτισμός: Ταύτιση και απόκλιση δύο αντιτιθέμενων κόσμων. Η περίπτωση του Βενιαμίν Λεσβίου σε σχέση με τον Ευγένιο Βούλγαρι |
18-20 |
18-20 |
7-21 |
2009 |