Πάροδος |
Σταφυλάς Μιχάλης |
Η κριτική σαν επιβοήθηση της δημιουργίας |
|
17 |
1997-1998 |
2007 |
Κουίντα |
Εξάρχου Καλλιόπη |
Ανοίγοντας την αυλαία. Η ουτοπία στα όρια του παιχνιδιού |
|
8 |
2 |
1996 |
Κουίντα |
Φελοπούλου Σοφία |
Ανοίγοντας την αυλαία. Ηλέκτρα: Εξορκισμός και κάθαρση; |
|
9 |
5 |
1996 |
Κουίντα |
Τσόκου Γιάννα |
Το σχήμα της παράστασης έμεινε κενό |
|
20 |
5 |
1997 |
Κουίντα |
(ανυπόγραφο) |
[Η Σαλόνικα στη Νέα Σκηνή του Εθνικού θεάτρου] |
|
25 |
3 |
1998 |
Κουίντα |
Τσατσούλης Δημήτρης |
Αθηναϊκή σκηνή. Οι επτανησιακές ρίζες του θεάτρου |
|
27 |
4 |
1998 |
Κουίντα |
Τσόκου Γιάννα |
Ανοίγοντας την αυλαία. Ένα πλούσιο θεατρικό θερινό δείπνο |
|
30 |
3 |
1998 |
Κουίντα |
Τσατσούλης Δημήτρης |
Ανοίγοντας την αυλαία. Γραφές περιφέρειας |
|
34 |
6 |
1999 |
Κουίντα |
Πατσαλίδης Σάββας |
Ανοίγοντας την αυλαία. Τρισδιάστατοι Πέρσες στα Μερκούρεια '99 |
|
37 |
3 |
1999 |
Κουίντα |
Εξάρχου Καλλιόπη |
Ανοίγοντας την αυλαία. Η αγάπη και τα τρία πορτοκάλια |
|
38 |
11 |
2000 |
Κουίντα |
Τσατσούλης Δημήτρης |
Παράσταση. Ο Ξενόπουλος μιούζικαλ |
|
40 |
2 |
2001 |
Μορφές |
Μπαστιάς Κωστής |
Το Εθνικό Θέατρο στη Θεσσαλονίκη |
|
13 |
33-37 |
1947 |
Μορφές |
|
Η παράσταση των Περσών του Αισχύλου |
|
14 |
59 |
1947 |
Νέα Πορεία |
Καρέλλη Ζωή |
Το θέατρο. Τεννεσή Ουίλιαμς, Η Λυσσασμένη Γάτα, Σίλλερ, Μαρία Στιούαρτ, Ζαν Ανούιγ, Πρόσκληση στον Πύργο, Άρθουρ Μίλλερ, Η Δοκιμασία, Τέννεση Ουίλιαμς, Πέντε μονόπρακτα, Νίκου Καζαντζάκη, Κωνσταντίνος ο Παλ |
1 |
11-12 |
467-472 |
1956 |
Νέα Πορεία |
(ανυπόγραφο) |
Από μήνα σε μήνα |
2 |
23-24 |
912-914 |
1957 |