Είστε εδώ
Φιλόλογος, έτος 2001, τεύχος 103
(ανυπόγραφο), «Θέσεις και σημειώματα. Ένας κύριος», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 1
(ανυπόγραφο), «Θέσεις και σημειώματα. Και κάποιοι άλλοι», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 2
(ανυπόγραφο), «Θέσεις και σημειώματα. Και πάλι ο κύριος», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 2-3
(ανυπόγραφο), «Θέσεις και σημειώματα. … και οι Θερμοπύλες», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 3
(ανυπόγραφο), «Θέσεις και σημειώματα. Οι Έλληνες και τα ελληνικά τους», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 3-4
(ανυπόγραφο), «Θέσεις και σημειώματα. Και ο Καβάφης», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 4-5
(ανυπόγραφο), «Θέσεις και σημειώματα. Και η κοινή ελληνική λαλιά», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 5
(ανυπόγραφο), «Θέσεις και σημειώματα. Ο ελληνισμός ο νικήσαντας τον Άδη», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 5-7
Τριανταφυλλίδης Μανόλης, «Θέσεις και σημειώματα. Έρχονται σαν τελευταία απήχηση της Μεγάλης Ελλάδας», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 7-8
(ανυπόγραφο), «Θέσεις και σημειώματα. Το ελληνικό αλφάβητο και η διακήρυξη των αθανάτων», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 8-11
(ανυπόγραφο), «Θέσεις και σημειώματα. Φώναξε όσο θέλεις ποιητή», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 11-12
(ανυπόγραφο), «Θέσεις και σημειώματα. Το δίλημμα είναι αμείλικτο», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 12
(ανυπόγραφο), «Θέσεις και σημειώματα. Ο ποιητής και οι σοφοί», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 12-14
(ανυπόγραφο), «Απόψεις και απόψεις. Μια παραίτηση με νόημα. [Εισαγωγικό σημείωμα]», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 15
Τσολάκης Χρίστος Λ., «Απόψεις και απόψεις. Μια παραίτηση με νόημα», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 15-33
Παπανούτσος Ευάγγελος Π., «Πρωτοβουλία και οίστρος: Ιδού το μάθημα», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 34-37
Κακριδή Ελένη Ι., Λάτα-Μακρή Βεατρίκη, «Ιλιάδα: Λύσεις ανάγκης (Συνέχεια από το πρηγούμενο τεύχος 102 του Φιλολόγου)», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 38-57
Ραγκούσης Νικόλαος, «Το Πρόγραμμα Σπουδών της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και γραμματείας στο Ενιαίο Λύκειο. Μια συντονισμένη προσπάθεια για την ανανέωση του μαθήματος», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 58-74
Αποστολάκης Κώστας, «Λυσίου Υπέρ Μαντιθέου. Η στρατηγική της ηθοποιίας», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 75-93
Βακαλούδη Αναστασία Δ., «Σύγχρονες διδακτικές και παιδαγωγικές μέθοδοι. Η ουσιαστική συμβολή των νέων τεχνολογιών στην υλοποίησή τους με τρεις διδακτικές προτάσεις», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 94-117
(ανυπόγραφο), «Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών. Εισαγωγή νέας τεχνολογίας στο μάθημα της γλωσσικής διδασκαλίας. Εισαγωγικό σημείωμα», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 118
Νικολαΐδου Σοφία, «Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών. Εισαγωγή νέας τεχνολογίας στο μάθημα της γλωσσικής διδασκαλίας», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 118-135
Βρεττός Γιάννης, «Το δημιουργικό Σχολείο. Οδυσσέα Ελύτη – Ο Ήλιος ο Ηλιάτορας. Μία σκηνική ανάγνωση-παράσταση», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 136-141
Κουτσούρης Αρχέλαος, «Βιβλιοπαρουσιάσεις. Χ.Π. Συμεωνίδη, Εισαγωγή στην ελληνική φρασεολογία, Θεσ/νίκη 2000, Κώδικας», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 142
Τζιώκα-Ευαγγέλου Πηνελόπη, «Βιβλιοπαρουσιάσεις. Κριτική στο σχολικό εγχειρίδιο Αρχές φιλοσοφίας», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 143-152
Μπέσπαρης Πέτρος, «Βιβλιοπαρουσιάσεις. Α.Κ. Καραδημητρίου: Διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών (από πρωτότυπο και μετάφραση). Θεωρία και πράξη. Με στοιχεία γενικής και ειδικής διδακτικής μεθοδολογίας και δείγματα δοκιμαστικών διδασκαλιών. Εκδόσεις Ζήτη, Θεσσαλονίκη 2001, σ.σ. 160», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 153
«Αθανάσιου Σμοκοβίτη. Τα σκονάκια του μυαλού. Μια αναφορά στο δάσκαλο και ένα σχόλιο για τον επαγγελματία εκπαιδευτικό. University Studio Press», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 154
«Αθ. Σμοκοβίτη. Η φυσιολογία της μνήμης. Ενδογενείς και εξωγενείς παράγοντες που επηρεάζουν τη μνήμη. Πρακτικές προτάσεις. University Studio Press», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. 155
«[Πρακτικά Α΄-Β΄-Γ΄-Δ΄ Πανελλήνιων Συνεδρίων για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση]», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. (έσω οπισθόφυλλο)
«Η βιβλιοθήκη του Φιλολόγου. Φιλοσοφία 1. Κείμενα 2. Διδακτικές προτάσεις 3. Βιβλιογραφία-Βιβλιοπαρουσιάσεις. Νεοελληνική Λογοτεχνία α. Ποίηση β.Πεζογραφία γ. Συγκριτική λογοτεχνία. Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία. Α΄ Τόμος. Ιστορία α. Θέματα διδασκαλίας της Ιστορίας β. Γενικά θέματα Ιστορίας», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. (οπισθόφυλλο)
«Κεντρική διάθεση του περιοδικού Φιλόλογος Βιβλιοεκδοτική Α.Ε.», Φιλόλογος, τχ. 103 (Άνοιξη 2001), σ. (οπισθόφυλλο)