Είστε εδώ
Φιλόλογος, έτος 1987, τεύχος 47
(ανυπόγραφο), «Για τον κ. Υπουργό Παιδείας: Αντί ανοιχτής επιστολής. 'Αγνοια και λεξιπενία ή όταν η πολιτεία αγνοεί το έργο της [με αποσπάσματα του σχολικού βιβλίου της γλώσσας]», Φιλόλογος, τχ. 47 (Άνοιξη 1987), σ. 1-10
Τομέας Γλωσσολογίας Τμήματος Φιλολογίας Α.Π.Θ., «Θέσεις του Τομέα Γλωσσολογίας του Τμήματος Φιλολογίας Α.Π.Θ. σχετικά με το θέμα: Η γλώσσα και η παιδεία μας σήμερα», Φιλόλογος, τχ. 47 (Άνοιξη 1987), σ. 11-13
Κακριδής Ιωάννης Θ., «Είναι ολέθριο να γυρίσουμε στα αρχαία (Από συνέντευξή του στην εφημερίδα Έθνος 4-1-87)», Φιλόλογος, τχ. 47 (Άνοιξη 1987), σ. 14-15
Σετάτος Μιχάλης, «Η λειτουργική διαμόρφωση του λόγου και η διδασκαλία της», Φιλόλογος, τχ. 47 (Άνοιξη 1987), σ. 16-23
Τομπαΐδης Δημήτριος Ε., «Το πρόβλημα του λεξιλογίου», Φιλόλογος, τχ. 47 (Άνοιξη 1987), σ. 24-28
Χαραλαμπόπουλος Αγαθοκλής Λ., «Μπορούμε να μιλάμε για γλωσσική πενία και υποβάθμιση;», Φιλόλογος, τχ. 47 (Άνοιξη 1987), σ. 29-34
Χριστίδης Αναστάσιος-Φοίβος, «Πώς η θεμιτή διαφωνία έγινε αθέμιτη κινδυνολογία», Φιλόλογος, τχ. 47 (Άνοιξη 1987), σ. 35-42
Καλογερόπουλος Νίκος Χ., «Η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση και η επιστροφή των αρχαίων (Ένα χρονικό πληροφόρησης και μια προσπάθεια ερμηνείας)», Φιλόλογος, τχ. 47 (Άνοιξη 1987), σ. 43-67
Τζιόλας Αλέκος, «Ανάμεσα σε μας και τους αρχαίους. Η γλώσσα τους γέφυρα ή φραγμός», Φιλόλογος, τχ. 47 (Άνοιξη 1987), σ. 68-79
Κάκαλος Νίκος Χρ., «Η διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών στο Λύκειο (Εμπειρική έρευνα)», Φιλόλογος, τχ. 47 (Άνοιξη 1987), σ. 80-88