Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής
Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση
9.1. Αλληλοϋποστήριξη μεταξύ επιμορφωτριών/επιμορφωτών
Θετικά λειτούργησε κάποιο άτυπο σύστημα αλληλοϋποστήριξης μεταξύ των επιμορφωτών, που στηρίχθηκε στην προσωπική τους γνωριμία από την περίοδο της δικής τους φοίτησης στα πανεπιστημιακά επιμορφωτικά κέντρα. Χάρη στη σχέση αυτή οι επιμορφωτές είχαν τη δυνατότητα να επικοινωνούν μεταξύ τους, να ζητούν βοήθεια και να ανταλλάσσουν υλικό.
Εγώ προσωπικά είχα συνεργασία, ουσιαστική συνεργασία, όχι τυπική, ουσιαστική συνεργασία με μια συνάδελφο επιμορφώτρια και μερικώς με έναν άλλο συνάδελφο επιμορφωτή. Δηλαδή στο σύνολο των επτά, δουλέψαμε ως ομάδα τρεις συνάδελφοι σύνολο και με τους άλλους συναδέλφους περιστασιακά.
Και υλικό ανταλλάσσαμε και άποψη ανταλλάσσαμε για το τι γίνεται, η επικοινωνία και λοιπά υπήρξε μέχρι το τέλος και συνεχίζεται σαν μια καλή συνεργασία και προσωπική φιλία.
Ζήτησα τεχνική γνώση για πράγματα που δεν ήξερα ή ζήτησα δραστηριότητες ή αργότερα όταν κάποιοι συνάδελφοι-επιμορφωτές αποσπάστηκαν στην εκπαιδευτική πύλη του Υπουργείου και εκεί είχαν πρόσβαση στα καινούργια λογισμικά μου έστειλαν κάποια. Ναι, αλλιώς δεν θα τα έπαιρνα, ακόμη δεν θα τα είχα. Δεν υπήρχε πρόνοια για τους επιμορφωτές να παίρνουν τα λογισμικά. Πόσο μάλλον για τους επιμορφούμενους καθηγητές μετά.