Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και διδασκαλία της ελληνικής
Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ελληνική εκπαίδευση
6.3. Τι προτιμούν / τι δεν προτιμούν να παρακολουθήσουν στα μαθήματα
Η κύρια προτίμηση των επιμορφούμενων, όπως ήδη αναφέρθηκε παραπάνω, ήταν να μάθουν και να αποκτήσουν δεξιότητες χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών.
Όσον αφορά τα διδακτικά αντικείμενα οι φιλόλογοι επιθυμούσαν να ενημερωθούν σε όλα τα μαθήματα που καλούνται να διδάξουν στο σχολείο με ιδιαίτερη έμφαση στα μαθήματα που ήδη δουλεύουν και κυρίως στην ιστορία και στη γλώσσα που θεωρούν πως είναι ευκολότερο να εντάξει κανείς τις νέες τεχνολογίες. Δεν έλειπαν όμως και οι διαμαρτυρίες για τη μονομέρεια που επιδείκνυαν κάποιες φορές μερικοί επιμορφωτές σε κάποια γνωστικά αντικείμενα, που όμως δικαιολογούνταν, όπως ήδη αναφέρθηκε, γιατί την ίδια μονομέρεια αντιμετώπισαν και εκείνοι κατά τη διάρκεια της δικής τους επιμόρφωσης.
Δεν εκφράστηκε κάποια ιδιαίτερη προτίμηση θα έλεγα απέναντι στην ιστορία ή τη γλώσσα, ήταν έτοιμοι να ακούσουν για όλα τα γνωστικά αντικείμενα.
Διαπίστωνα, ας πούμε, διαμαρτυρίες στην επιμονή μου στο μάθημα της ιστορίας, δεν τους άρεσε η ιστορία και αυτό λίγο με ενοχλούσε, γιατί μου θύμιζε τους μαθητές οι οποίοι έχουν διαμορφώσει απωθητικές τάσεις και στάσεις απέναντι στην ιστορία. Εγώ θεωρούσα ότι είναι πολύ δημιουργικό μάθημα και θεωρώ κάπως παράδοξο από φιλολόγους ότι δεν "θέλω να ακούσω άλλο για ιστορία".
Ζητούσαν κυρίως να ασχοληθούμε με λογισμικά για τα μαθήματα των νέων ελληνικών και της ιστορίας, ίσως γιατί τα δίδασκαν και οι ίδιοι στο σχολείο και κάποιοι από αυτούς είχαν προσπαθήσει να κάνουν προτάσεις με τα νέα μέσα σ΄ αυτά τα μαθήματα και θέλανε να δούμε πώς θα τους το πρότεινα εγώ.
Είχα συναδέλφους του κλασικού, που τελείωσαν δηλαδή κλασικά τμήματα και μου ζητούσαν να δούμε και cd-romσχετικά με αυτό το γνωστικό αντικείμενο.
Ό,τι μάθημα αγαπάνε οι ίδιοι, σ' αυτό θέλανε να διαπιστώσουν αν μπορούν να εφαρμοστούν όλα αυτά τα καινούργια που τους λέγαμε.