Στους μικρούς κυρίως μαθητές αρέσει να χρωματίζουν σκίτσα, να ζωγραφίζουν, καθώς και να κάνουν διάφορες κατασκευές από χαρτί, μανταλάκια κτλ. Επομένως ο δάσκαλος της ξένης γλώσσας μπορεί να αξιοποιήσει αυτό το ενδιαφέρον των μαθητών του και κατά τη διάρκεια του μαθήματος δίνοντας οδηγίες στην ξένη γλώσσα να τους επιτρέψει να διασκεδάσουν ασκούμενοι ταυτόχρονα στην προφορική κατανόηση των οδηγιών. Ιδιαίτερα σε διάφορες γιορτές που ετοιμάζει το σχολείο οι μαθητές της ξένης γλώσσας μπορούν να συμμετέχουν με διάφορες εύκολες κατασκευές ή με τη διακόσμηση του χώρου την οποία θα ετοιμάσουν με τη βοήθεια των οδηγιών του δασκάλου τους.
Επίσης, στα πρώτα επίπεδα της ξένης γλώσσας οι μαθητές εξοικειώνονται με αυτή παίρνοντας οδηγίες από το δάσκαλο για να προχωρήσουν σε κάποια συγκεκριμένη ενέργεια. π.χ. όταν ο δάσκαλος χρησιμοποιεί την ξένη γλώσσα για να ζητήσει από τους μαθητές να κλείσουν το παράθυρο, να ανοίξουν την πόρτα, να μεταφέρουν ένα αντικείμενο από μια θέση σε μια άλλη έχει α) τη δυνατότητα να διαπιστώσει κατά πόσο γνωρίζει η τάξη συγκεκριμένα ρήματα, προθέσεις κτλ. και β) της δίνει τη δυνατότητα να εξοικειωθεί με την Κατανόηση Προφορικού Λόγου.