ΚΕΙΜΕΝΟ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Κείμενο 1: Τ. Κωστούλη. Γραμματικά - επικοινωνιακά εγχειρίδια και γλωσσική διδασκαλία
- Κείμενο 2: Τ. Κωστούλη. Οι βασικές ιδιότητες του κειμένου.
- Κείμενο 3: Τ. Κωστούλη. Η καλλιέργεια της γλώσσας μέσα από επικοινωνιακές δραστηριότητες.
- Κείμενο 4: Τ. Κωστούλη. Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά κατά την παραγωγή ενός κειμένου
- ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
- Τριανταφυλλιά Κωστούλη: επιστημονική δράση
Εγκυκλοπαιδικός Οδηγός
Κειμενοκεντρική προσέγγιση και γλωσσικό μάθημα [Ε5]
Τριανταφυλλιά Κωστούλη (2001)
H Τριανταφυλλιά Κωστούλη είναι Λέκτορας στο Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα είναι αφορούν την εφαρμοσμένη γλωσσολογία και ειδικότερα τη διδακτική γλώσσας, την κειμενογλωσσολογία (ανάλυση γραπτού λόγου μαθητών, κοινωνικές διαφορές στη δόμηση κειμένων), την Ανάλυση Συνομιλίας στη σχολική τάξη, τον προφορικό λόγο παιδιών σχολικής ηλικίας, καθώς και τις διαπολιτισμικές διαφορές στη χρήση της γλώσσας. Έχει δημοσιεύσει σχετικά άρθρα σε περιοδικά και συλλογικούς τόμους.
Κείμενα: Κειμενοκεντρική προσέγγιση και γλωσσικό μάθημα
*Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Α.Π.Θ.