ΚΕΙΜΕΝΟ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
- Κείμενο 1: Κατή Δ. 1989. Γλωσσική ανάπτυξη. Στο Παιδαγωγική ψυχολογική εγκυκλοπαίδεια.
- Κείμενο 2: Πήτα, Ρ. 1998, Ψυχολογία της Γλώσσας.
- Κείμενο 3: Κατή, Δ. 1991. Φωνολογική Ανάπτυξη. Στο Παιδαγωγική Ψυχολογική Εγκυκλοπαίδεια.
- Κείμενο 4: Κατή, Δ. 1990. Γραμματικής ανάπτυξη. Στο Παιδαγωγική ψυχολογική εγκυκλοπαίδεια.
- Κείμενο 5: Κατή, Δ. 1990. Γραμματικής ανάπτυξη. Στο Παιδαγωγική ψυχολογική εγκυκλοπαίδεια.
- Κείμενο 6: Κατή, Δ. 1992. Σημασιολογική ανάπτυξη. Στο Παιδαγωγική ψυχολογική εγκυκλοπαίδεια.
- Κείμενο 7: Κατή, Δ. 1992, Γλώσσα και επικοινωνία στο παιδί.
- Κείμενο 8: Stein, N. 1992. Η ανάπτυξη της ικανότητας των παιδιών να λένε ιστορίες. Στο Κείμενα εξελικτικής Ψυχολογίας.
- ΠΙΝΑΚΑΣ 1
- ΠΙΝΑΚΑΣ 2
- ΠΙΝΑΚΑΣ 3
- ΠΙΝΑΚΑΣ 4
- ΠΙΝΑΚΑΣ 5
- ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Εγκυκλοπαιδικός Οδηγός
Απόκτηση της γλώσσας [Α3]
Δήμητρα Κατή (2001)
ΠΙΝΑΚΑΣ 2
ΠΙΝΑΚΑΣ 2 | |
---|---|
ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΠΟΥ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ | |
Τύπος Κειμένου | Μέσος 'Ορος Αναλογιών |
1. Χωρίς Δομή | 0,00 |
2. Περιγραφική Διαδοχή | 0,11 |
3. Διαδοχή Δράσης | 0,42 |
4. Διαδοχή αντίδρασης | |
α. Σύμφωνα με τον Ορισμό του Prince | 0,75 |
β. Σύμφωνα με τον Ορισμό των Mandler και Johnson | 0,70 |
1.Βασισμένη σε Στόχο: χωρίς εμπόδιο και χωρίς κατάληξη | 0,86 |
2. Βασισμένη σε Στόχο: χωρίς εμπόδιο αλλά με κατάληξη | 0,86 |
3. Βασισμένη σε Στόχο: με εμπόδιο αλλά χωρίς κατάληξη | 0,92 |
4. Βασισμένη σε Στόχο: με εμπόδιο και με κατάληξη | 0,95 |
Τελευταία Ενημέρωση: 16 Ιούν 2010, 11:01
Βρίσκεστε εδώ: Θεωρία & Ιστορία :: Εγκυκλοπαιδικός οδηγός